صنعتصنعت، معدن، تجارت

اشتغال ۷۵ نفر با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد در استان مرکزی

همزمان با هفته ششم پویش ملی “تولید، تداوم امید” و با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایدرو ، ۲ طرح صنعتی در استان مرکزی افتتاح شد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ، واحد صنعتی بسپار فوم تولید کننده انواع فوم مستقر در شهرک صنعتی زرندیه و هخامنش پارس تولید کننده انواع روغن صنعتی مستقر در ناحیه صنعتی شهدای روانج شهرستان دلیجان دو طرحی بودند که با حضور امیر بیات ترک به بهره برداری رسیدند.

نخستین واحد صنعتی به بهره برداری رسیده شرکت بسپار فوم تولید کننده انواع فوم فعالیت به ظرفیت ۱۵ تن در سال است که با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال احداث شده است . این واحد صنعتی زمینه اشتغال مستقیم ۴۵ نفر را فراهم کرده است.

شرکت هخامنش پارس دیگر واحد صنعتی بود که در سفر امیر بیات به استان مرکزی در ناحیه صنعتی راونچ شهرستان دلیجان به بهره برداری رسید. این واحد صنعتی تولید کننده انواع روغن صنعتی به ظرفیت ۳۰ تن در سال و با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال و اشتغال مستقیم ۳۰ نفر است.

در سفر یک روزه ،رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از شرکت الیاف ساینا دلیجان و ۲ طرح صنعتی آرمان سبز و شرکت غذا فرآور پنگوئن بازدید کرد.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا