بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

همراه کارت، دومین اپلیکیشن پرداخت برتر کشور

تعداد نصب‌های فعال اپلیکیشن «همراه کارت» در کافه بازار به ۲ میلیون رسید.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، همراه کارت مجموعا بیش از ۷.۵ میلیون کاربر دارد که از خدمات مختلف آن؛ شامل کارت به کارت از مبدا ۳۱ بانک، دریافت موجودی، خرید شارژ، پرداخت و استعلام قبض‌های خدماتی، خرید بسته اینترنت، پرداخت عوارض آزادراهی، نیکوکاری، پرداخت خلافی خودرو و…، روی گوشی‌های هوشمند iOS و اندرویدی استفاده می‌کنند.
بررسی تعداد نصب‌های فعال سایر اپلیکشن‌های پرداختی در کافه بازار، نشان می‌دهد، همراه کارت با ۲ میلیون نصب فعال و میانگین امتیاز ۴.۶ در این مرجع دانلود و نصب برنامه‌های اندرویدی، دومین اپلیکیشن پر کاربرد کشور در دسته‌بندی پرداخت، از این منظر است.
همچنین همراه کارت تنها اپلیکیشن پرداختی است که موفق شده نشان «انتخاب بازار» را به خود اختصاص دهد. انتخاب بازار، نشان تازه‌ای از سوی کافه ‌بازار است که در صفحه جزئیات اپلیکیشن‌ها قرار گرفته و به محصولاتی اختصاص داده می‌شود که طبق نظر کارشناسان محتوای کافه ‌بازار، از نظر کیفیت، شاخص‌تر از سایر محصولات تشخیص داده شده‌اند.
گفتنی است اپلیکیشن همراه کارت، طی مدت فعالیت خود تلاش کرده با تمرکز بر بهبود رابط و تجربه کاربری، خدمات پرداختی را در راستای ساده‌تر کردن روابط مالی افراد توسعه دهد.
همراه کارت از طریق وب سایت این اپلیکیشن به نشانی www.hamrahcard.ir، برای تلفن‌های هوشمند iOS و اندرویدی، قابل دریافت است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا