صنعت، معدن، تجارت

پنجره واحد فیزیکی کسب وکار در ۴ کلان شهر افتتاح شد

پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار، در ۴ کلانشهر اصفهان، تبریز، مشهد و شیراز، امروز به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از صدا و سیما، غلامحسین شافعی در مراسم افتتاح پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار در ۴ مرکز استان آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی و فارس اظهار داشت: این پنجره برای چرخه اقتصادی کشور نیز بسیار مفید خواهد بود. پنجره واحد کسب و کار، ایجاد یک حرکت تیمی در استان هاست.

شافعی افزود: اگر این تیم با تعامل سازنده حرکت کند، برای استان اثرگذار خواهد بود. این کار تیمی، باید برای همه سازمان‌های مستقر در استان انجام شود.

رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه ۱۰ استان دیگر نیز آماده ایجاد پنجره واحد کسب و کار هستند گفت: امیدواریم ایجاد این پنجره در این استان‌ها هر چه سریع‌تر انجام شود.

آمادگی سازمان ثبت برای اجرای پنجره واحد در همه استان‌ها

در این مراسم، همچنین محمد هاشمی مقدم معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، ایجاد پنجره واحد را اقدام بسیار خوب و پسندیده‌ای بیان کرد.

وی با بیان اینکه این اقدام، تجربه بسیار خوب و ارزشمندی است گفت: انتظار این است که این پنجره واحد در همه استان‌های کشور ایجاد شود.

هاشمی مقدم از آمادگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، برای اجرای این طرح در همه استان‌ها خبر داد.

گفتنی است؛ مراسم افتتاح رسمی پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار، در ۴ کلانشهر اصفهان، تبریز، مشهد و شیراز، به صورت همزمان از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

با گشایش این پنجره، در این شهرها در کمتر از سه روز، ثبت شرکت، اقدامات مالیاتی، تأمین اجتماعی، روزنامه رسمی و کثیر الانتشار و نیز دفاتر پلمپ شده، انجام می‌شود.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا