امور زیربناییتعاون و اشتغال

پیگیر پرداخت مطالبات کارگران هفت‌تپه هستیم

شوش– فرماندار شوش ضمن تکذیب اظهاراتش مبنی بر بی‌اطلاعی از تجمع‌ها و اعتراضات صنفی کارگران هفته تپه، گفت: با جدیت پیگیر پرداخت مطالبات کارگران هفت‌تپه هستیم.

به گزارش آرمان اقتصادی، عدنان غزی ظهر امروز در این باره اظهار کرد: هیچگاه نگفتم ۴۰ روز در قرنطینه خانگی هستم و از این اعتراضات بی‌اطلاعم بلکه پس از کسب نظر پزشکان به محل کار خود بازگشتم و در چند جلسه اخیر استانی حضور داشتم.

وی ضمن تقدیر از ارتباط و همکاری کارگران، افزود: کارگران و شورای کارگری با ما و دیگر اعضای شورای تأمین همکاری بسیار خوبی دارند و من در همان روزهای اول در بین کارگران حضور یافتم و از آخرین اقدامات و پیگیری‌هایی را که توسط من و اعضای شورای تأمین شهرستان صورت گرفته است، به کارگران گزارشی ارائه کردم.

غزی در ادامه افزود: به همراه اعضای شورای تأمین شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکنون چندین جلسه و دیدار با استاندار خوزستان، رئیس‌کل دادگستری خوزستان، مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و همچنین وزارتخانه‌های مرتبط داشتیم و به صورت حضوری و گاهی تلفنی گزارشی درباره اعتراضات صنفی کارگران ارائه شده و با جدیت پیگیر پرداخت حقوق معوق و مطالبات کارگران زحمتکش هستیم.

فرماندار شوش عنوان کرد: چگونه ممکن است با این پیگیری‌ها و اقدامات از تجمعات صنفی کارگرانی که در فاصله کمتر از ۵۰ متر و در نزدیکی منزل بنده بر پا شده بی‌اطلاع باشم و چنین اظهاراتی را ارائه کردم.

رئیس شورای اشتغال شهرستان اظهار کرد: به تازگی جلسه‌ای در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیرامون این موضوع با حضور مسئولان مربوطه استانی و کشوری با کارفرما برگزار شد و منتظر ابلاغ مصوبات این جلسه هستیم که در آن، تعیین تکلیف وضعیت پرداخت معوقات کارگران صورت گرفته است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا