صنعتصنعت، معدن، تجارت

افزایش رضایت مشتریان و تقویت شاخص های ایمنی و رفاهی خودروها

معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در مراسم معارفه اعضای هیات مدیره ایران خودرو ، اجرای برنامه های عملیاتی برای افزایش ملموس رضایت مشتریان و تقویت شاخص های ایمنی و رفاهی در محصولات این خودروساز را خواستار شد .

همچنین بخوانید

امیر بیات در این مراسم با تشریح انتظارات ایدرو از ایران خودرو ، همچنین از هیات مدیره خواست تا تغییرات اساسی و بنیادی در تولید محصولات را با بهره گیری از دانش روز جهانی ایجاد نمایند و به جای تولید چند محصول مشابه ، تنوع در کلاس و سگمنت های مختلف محصولات را به جد مدنظر قرار دهند.

 

بیات افزود: ضروری است تا براساس شیوه های موفق کمپانی های بزرگ خودروسازی بخش طراحی و ایده پردازی ایران خودرو به طور تنگاتنگ سلایق و نیازهای واقعی مصرف کنندگان را مطالعه و براساس آنها به طراحی خودروهای جدید بپردازد تا همگونی محصولات با تقاضا و سلیقه مردم به توسعه این صنعت و رضایت بیشتر مشتریان از محصولات داخلی منجر شود.

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تبدیل دارایی های راکد به سرمایه مولد برای افزایش تولید و افزایش کیفیت محصولات ایران خودرو را از دیگر انتظارات ایدرو به عنوان متولی صنعت خودروی کشور برشمرد .

وی اصلاح ساختار تعامل خودروسازان با قطعه سازان و تقویت زنجیره تامین با هدف افزایش کیفیت خودروهای تولیدی را مطرح کرد و از هیات مدیره ایران خودرو خواست تا محصولات قدیمی را با محصولات جدید که به سطح روز خودروهای جهان نزدیکتر باشد ، جایگزین نمایند.

به گفته بیات طراحی و تکمیل پلت فرم مشترک خودروهای داخلی از دیگر توقعات ایدرو از هیات مدیره جدید ایران خودرو برای بومی سازی و کاهش ارزبری محصولات است .

در این مراسم همچنین فرشاد مقیمی و محمدرضا فیض بخش مجددا به عنوان اعضای هیات مدیره ایران خودرو معارفه و منصوب شدند.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا