اقتصاد کلان

اعتبار ۱۰۰۰ میلیاردی برای اجرای ٣٣ پروژه در فارس

 معاون رئیس جمهور اعلام کرد که در راستای تحقق جهش تولید، ٣٣ طرح و پروژه در بخش‌های گردشگری، صنعت، خدمات و کشاورزی با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای استان فارس تعریف شده است.

محمدیاقر نوبخت عصر چهارشنبه ٨ مرداد در بدو ورود به فرودگاه شیراز و در جمع خبرنگاران بیان کرد: این سفر پیرو سفر چند هفته قبل به فارس در راستای بازدید از بزرگراه شیراز-اصفهان انجام شده است.

او افزود: در سفر قبلی مقرر شده بود که ٣٠٠ میلیارد تومان برای تکمیل این آزاد راه از سوی دولت با توجه به اینکه از مصوبات سفر رئیس جمهور بود، انجام شود که تخصیص یافته است.

همچنین بخوانید

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: همچنین برای سفر قبلی رئیس جمهور حدود یکهزار و ١٨ میلیارد تومان اعتبار برای ۵٠ طرح و پروژه مصوب شد که امروز برای آخرین بررسی‌های مصوبات آن سفر وارد فارس شده‌ایم.

نوبخت خاطرنشان کرد: از این میزان اعتبار مصوب شده بالغ بر سه هزار و ٣٠٠ میلیارد تومان پرداخت شده است. با توجه به افزایش حجم ریالی برخی پروژه‌ها، هنوز برای تکمیل برخی از آنها نیازمند تقویت مالی برای استان فارس هستیم.

او همچنین خاطرنشان کرد: برای ٣٣ طرح و پروژه تعریف شده برای فارس بیش از یکهزار میلیار تومان اعتبار پیش‌بینی شده که اگر بتوانیم آنها را امسال اجرایی کنیم بیش از ۶ هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان به ارزش تولیدات مرتبط با این طرح‌ها افزوده خواهد شد.

انتهای پیام

 

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا