بورسبورس اوراق

سیمان تامین به هر سهم ۷۷ تومان سود داد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین روز چهارشنبه در تهران برگزار و به ازای هر سهم ۷۷ تومان سود تقسیم شد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، مجمع عمومی این شرکت روز چهارشنبه با حضور نزدیک به ۸۵ درصد از سهامداران تشکیل شد.

رضا جمارانیان، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین در این مجمع گفت: سهم مجموعه سیمان تامین در تولید سال گذشته به بیش از ۳۰ درصد سیمان و کلینکر کل کشور رسید.

همچنین بخوانید

وی درباره وضعیت درآمدهای عملیاتی تلفیقی شرکت توضیح داد: درآمدهای عملیاتی تلفیقی از ۳۴۷۰ میلیارد تومان به ۵۰۷۷ میلیارد تومان رسید که در این شاخص رشد ۴۶ درصدی حاصل شده است.

او با اشاره به عملکرد شرکت در شاخص سود ناخالص تلفیقی توضیح داد: در این شاخص، شرکت در سال مالی گذشته توانست ۱۱۶ درصد رشد داشته باشد. بر این اساس سود ناخالص شرکت از ۹۳۵ میلیارد تومان به ۲۰۲۰ میلیارد تومان رسید.

جمارانیان با اشاره به این که در بخش سود عملیاتی تلفیقی نیز ۱۲۸ درصد رشد حاصل شده است، درباره میزان صادرات شرکت های تابعه توضیح داد: ارزش دلاری صادرات در کل سال ۱۳۹۸ به بیش از ۶۱ میلیون دلار رسید که در این شاخص نیز رشد قابل توجهی دیده می شود.

وی همچنین درباره سود خالص تلفیقی توضیح داد: در این شاخص ۱۹۶ درصد رشد داشتیم که از ۵۰۰ ملیارد تومان در سال ۱۳۹۷ به ۱۵۰۰ میلیارد تومان در سال جاری مالی رسید.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا