امور زیربناییتعاون و اشتغال

چهل و هفتمین روز اعتراضات کارگری هفت‌تپه/ حساب شرکت مسدود است

اهواز- اعتراضات کارگری شرکت کشت و صنعت هفت‌تپه وارد چهل و هفتمین روز خود شد و متأسفانه عدم تمدید دفترچه‌های درمانی به معضل بی حقوقی آنها اضافه شده است.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، اعتراضات کارگری شرکت کشت و صنعت هفت‌تپه امروز وارد چهل و هفتمین روز خود شد و متأسفانه عدم تمدید دفترچه‌های درمانی به معضل دریافت نشدن حقوق آنها اضافه شده است.

کارگران حاضر در اعتراضات همه را به کار آبیاری مزارع و انجام عملیات کشت دعوت کردند و کسانی را که قصد ضربه زدن به تولید دارند از خود ندانستند.

کارگران از شورای اسلامی کار هفت‌تپه درخواست کردند تا برای احقاق حق کارگر بیشتر در صحنه باشند. کارگران خواستار عدم تمدید قرارداد بازنشستگانی هستند که بازنشسته شده ولی هنوز در شرکت فعالیت دارند.

کارگران همچنین از سران قوا درخواست داشتند که به خواسته‌های آنان بیشتر توجه کنند تا هرچه سریع‌تر مشکل آنها حل شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در این زمینه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مجموعه استان به خصوص استاندار، نهادهای امنیتی، نظامی و فرمانداری شوش و دیگر دستگاه‌ها تلاش‌های ویژه‌ای برای شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه انجام داده‌اند و کماکان هم انجام می‌دهند.

ارسلان غمگین در ادامه خبر داد: اخیراً جلسه‌ای با حضور معاون قوه قضائیه، چند وزارتخانه و استاندار خوزستان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و که در این راستا صورت‌جلسات خوبی داشتیم.

وی با اشاره به حضور نمایندگان شورای اسلامی کار و کارگران در آن جلسه، تصریح کرد: بنا شد برای اینکه کارفرما بتواند نسبت به پرداخت حقوق پرسنل اقدام کند، یکی از حساب‌های شرکت از مسدودی خارج شود که هم نسبت به پرداخت حقوق اقدام و هم تجهیزات مورد نیاز کشت را تأمین کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در پایان با اشاره به اینکه تاکنون خبری مبنی بر رفع مسدودی حساب به دست نرسیده است، عنوان کرد: نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی هم وقت ویژه‌ای را برای این موضوع اختصاص داده است که امیدوارم در هفته آینده شاهد این رفع مسدودی حساب شرکت باشیم.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا