اقتصاد کلان

صندوق نوآوری و شکوفایی تمرکز بیشتری بر مناطق کمتر توسعه یافته داشته باشد

رئیس فراکسیون اقتصاد دانش بنیان مجلس با اشاره به درخواست اعضای این فراکسیون از صندوق نوآوری و شکوفایی برای تمرکز بیشتر بر شهرستان‌ها و مناطق کمتر توسعه یافته از اعلام آمادگی صندوق در این زمینه خبر داد.

سیدمحسن دهنوی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حضور علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در نشست صبح امروز(دوشنبه) فراکسیون اقتصاد دانش بنیان گفت: در این جلسه که با محوریت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، موانع قانونی که امروز بر سر راه تحقق اقتصاد دانش بنیان وجود دارد احصاء و تاکید شد که صندوق به آنها کمک خواهد کرد.

وی افزود: همچنین مقرر شد فراکسیون با همکاری نمایندگان مجلس طرحی را ارائه کند تا هرچه سریع‌تر موانع موجود در مسیر تحقق اقتصاد دانش بنیان برطرف شود. علاوه بر این قرار شد با استفاده از ظرفیت بانکی و همکاری مجلس، منابع شبکه بانکی کشور را هرچه بیشتر به سمت اقتصاد دانش بنیان سوق دهیم.

همچنین بخوانید

دهنوی در پایان تاکید کرد: فراکسیون اقتصاد دانش بنیان از صندوق نوآوری و شکوفایی خواست تا توسعه در حوزه استانی را با تمرکز بیشتر بر شهرستان‌ها و مناطق کمتر توسعه یافته صورت دهد که صندوق نیز در این زمینه اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا