صنعتصنعت، معدن، تجارت

۵ میلیون  دلار صرفه جویی ارزی  سالانه  تولید بیو ایمپلنت

معاون وزیر صمت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران  در  بازدید  از طرح بیو ایمپلنت کرمانشاه  گفت :  با آغاز به کار  فاز زرد بافت نرم ایمپلنت های پایه طبیعی شامل دریچه های قلبی – عروقی و تاندون لیگمان  در سایت های کرمانشاه و شمس آباد، سالانه ۵ میلیون دلار صرفه جویی ارزی  صورت می پذیرد .

همچنین بخوانید

امیر بیات با اشاره به نقش توسعه ای ایدرو در استان های کمتر برخوردار با رویکرد احداث صنایع نوین افزود : ارزش سرمایه گذاری روز ایدرو و بخش های غیر دولتی مشارکت کننده در این طرح معادل ۳۲ میلیون دلار است  که برای ۱۲۰ نفر نیروی متخصص اشتغال مستقیم  ایجاد می کند.
به گفته امیربیات ایمپلنت های پایه طبیعی مطابق فناوری های روز دنیا تولید می شود و دارای حداکثر  سازگاری با بدن انسان در جراحی ها و کاربرد های  پزشکی  و درمانی است .
رئیس هیات عامل ایدرو  با اشاره به تعامل مناسب وزارت بهداشت ، درمان  و آموزش پزشکی   در صدور  موافقت اصولی  تولید آزمایشی انواع بیو ایپملنت های  پایه طبیعی افزود : با هماهنگی پزشکی قانونی و رعایت شاخص ها و استاندارد های وزارت بهداشت و تامین ۳۰۰ میلیارد ریال منابع  مالی مورد نیاز  ، این طرح در چارچوب پویش ملی تولید – تداوم امید  در سال جهش تولید  افتتاح می شود.
 
 
 

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا