خودروصنعت، معدن، تجارت

ایران خودرو در مقابله با کرونا خط شکن است

معاون استاندار تهران:

معاون استاندار تهران در دیدار با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو،‌ از تلاش های این خودروساز در مقابله با شیوع بیماری کرونا قدردانی کرد و گفت: ایجاد امنیت در خانواده های کارکنان و برقراری محیط امن کار در خطوط تولید اقدام بزرگی است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  حمیدرضا گودرزی اضافه کرد: ایران خودرو در شرایطی که بدخواهان ملت به دنبال ایجاد اختلال در روند تولید بودند، توانست به بهترین شکل مدیریت کرده و تولید را بدون وقفه ادامه دهد.
وی تصریح کرد:‌ استانداری تهران از تامین و تولید ماسک و اقلام بهداشتی توسط ایران خودرو حمایت می کند.
در این دیدار مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز گفت: اقدامات بسیار موثر و مهمی در مسیر کنترل بیماری کرونا در شرکت و سطح خانواده کارکنان انجام شده است که سبب ایجاد آرامش روانی در میان آنان شده است.
فرشاد مقیمی، خاطرنشان کرد: برخی رسانه های معاند،‌ خارج از مرزهای کشور سعی داشتند شرایط تولید را بحرانی جلوه دهند اما ایران خودرو توانست با اقدامات اطلاع رسانی از وضعیت مناسب سلامت کارکنان و تداوم تولید، بدخواهان را از دستیابی به اهدافشان بازدارد.
وی از آمادگی برای به اشتراک گذاشتن تجربیات کسب شده در موضوع کنترل بیماری کرونا خبر داد و گفت: نتایج مطلوب کسب شده را در اختیار سازمان ها هم قرار می دهیم تا آنها نیز از تجربیات موفق ایران خودرو بهره مند شوند.
مقیمی اظهار امیدواری کرد:‌ با شرایط مطلوبی که در خطوط تولید ایران خودرو برقرار است،‌ بتوانیم اهداف و تکالیف خود را دنبال کرده و محقق کنیم.
در این نشست معاون توسعه منابع انسانی ایران خودرو نیز در گزارشی، اقدامات،‌ دستاوردها و برنامه های این خودروساز برای پیشگیری از شیوع بیماری در میان کارکنان و خانواده آنان را تشریح کرد.
محمد گلچین راد گفت: اقدامات و نظارت های مستمری بر سلامت کارکنان در محیط کار و همچنین خانواده آنان صورت می گیرد. اطلاع رسانی های متعددی با توجه به متغیر بودن شرایط و علایم بیماری صورت گرفته و همچنان ادامه دارد.
وی ادامه داد: سلامت کارکنان از زمان استفاده از سرویس های ایاب و ذهاب و ورود به شرکت، تا زمان اتمام کار و خروج در تمامی مبادی ورودی و خروجی، محل کار و سرویس های ایاب و ذهاب پایش می شود. امکان تست و تشخیص بیماری برای افرادی که دارای علامت هستند نیز فراهم شده است.
گلچین با بیان این که پروتکل های بهداشتی در ۶۰ شرکت تابعه ایران خودرو نیز جاری است، اظهار کرد: در حوزه مشتریان و نمایندگی ها نیز پروتکل ها ابلاغ شده و درحال اجرا است. اولویت شرکت ایساکو نیز ارایه غیرحضوری خدمات است.
وی افزود: در حوزه مسوولیت های اجتماعی نیز اقدامات موثری انجام داده ایم. کمک به کادر درمان از طریق واگذاری آمبولانس و اقلام بهداشتی و حفاظتی بخشی از این اقدامات است.
گلچین راد، ایجاد آرامش روانی در میان کارکنان و خانواده ها را از دستاوردهای اقدامات برشمرد و گفت: ما ثابت کردیم که محیط کاری در ایران خودرو از جامعه امن تر و کم ریسک تر است. تعداد کم ابتلا به بیماری نسبت به جمعیت، نشان دهنده موفقیت در اجرای طرح های پیشگیرانه بوده است.

 

همچنین بخوانید
منبع
پایگاه اطلاع‌رسانی ایران‌خودرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا