بانکبانک و بیمه

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر

اسماعیل للـه گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران، در پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیر و آغاز امامت و ولایت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) را تبریک گفت.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

                                                                                                              بسمه تعالی

                                                                 «اَلیومُ اَکمَلتُ لَکُم دینکُم وَ اَتمَمتُ عَلَیکُم نِعمَتی وَ رَضَیتُ لَکُمُ الاِسلامَ دیناً»

                                                                                                          (سوره مائده آیه۳)

 هموطنان گرامی

سلام علیکم

فرا رسیدن هجدهم ذی الحجه عید سعید و فرخنده غدیر و آغاز امامت و ولایت فخر عالم امکان حضرت علی(ع) را پیشگاه مبارک حضرت ولیعصر(عج) و تمامی شما هموطنان و هم میهنان ارجمند و بزرگوار صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

به راستی که در جغرافیای با عظمت غدیر بذر مقدس امامت و ولایت در قلب و جان تمام مسلمانان توسط امین ترین و راستگوترین انسان تاریخ کاشته شد و چشمه سار زلال عدالت، آزادگی، ظلم ستیزی و دستگیری از مستمندان و مسکینان جوشش و خروش یافت تا تشنگان آزادی و آزادگی را سیراب سازد.

در این روز حقیقت آشکار گشت و دین کامل شد؛ بزرگ مردی ولایت یافت که زندگی و کلام نورانی و گهربارش مملو و آکنده از درس های آموزنده است و در پهنه تاریخ مانا و جاویدان؛ سیره و مکتبش غنابخش روح و جان آدمی است و طریقه و سلوک امامت و ولایتش سعادت بخش جامعه و نوع بشر.

خداوند کریم و سبحان را شاکریم که در زمره پیروان، شیعیان و عاشقان این امام همام قرار داریم. ان‌شاءالله با کاربست آموزه های مکتب علوی بتوانیم جامعه و سرزمین سعادتمند، خوشبخت و پایدار داشته باشیم. آرزومندم در این روزهای مبارک که متعلق به بزرگ‌مرد تاریخ و یگانه عادل عالم بشریت است، عنایات و الطاف واسعه الهی شامل حال تمامی مسلمین جهان به ویژه هموطنان گرانسنگ گردد و کره خاکی و میهن عزیز و سرافراز ایران اسلامی را از شر ویروس منحوس و شوم کرونا نجات دهد. همچنین دست به دعا برده و از درگاه خداوند متعال مسألت می نماییم  لباس عافیت و سلامت بر جسم و روح عموم بیماران به ویژه کارکنان خدوم و متعهد شبکه بانکی کشور و پرسنل زحمتکش و ساعی بانک رفاه کارگران بپوشاند. ان‌شأءالله  

بار دیگر ولایت و سیادت پرورده دامان رسول اکرم(ص) و پاسدار دین مبین اسلام را تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال پیشگامی و اعتلای میهن عزیز اسلامی و صحت، سلامت و بهروزی آحاد مردم کشور را مسألت دارم.

                                                                                                                                                                                                                                   اسماعیل للـه‌گانی 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا