بین الملل

سرمایه‌گذاری یک میلیون دلاری غول‌های نفتی برای انتخاب مجدد ترامپ

به نظر می‌رسد صنعت نفت آمریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا از ترامپ در مقابل بایدن حمایت خواهد کرد؛ آنها تا به حال یک میلیون دلار به کمپین ترامپ کمک کرده‌اند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از راشاتودی، به نظر می‌رسد صنعت نفت آمریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا از ترامپ در مقابل بایدن حمایت خواهد کرد. غول‌های نفتی تا به حال یک میلیون دلار به کمپین ترامپ کمک کرده‌اند در حالی که تنها ۲۶۵ هزار دلار به کمپین بایدن کمک شده است.

طبق داده‌های موجود تا آگوست ۲۰۲۰ ترامپ ۹۳۶,۱۵۵ دلار از مشارکت صنعت نفت و گاز آمریکا بهره‌مند شده است در حالی که این صنایع تنها ۲۶۵,۳۹۷ دلار به کمپین بایدن کمک کرده‌اند.

در چرخه انتخاباتی قبلی، تفاوت بین کاندیدای جمهوری‌خواه و دموکرات بسیار کمتر بود. در ۲۰۱۶ رئیس‌جمهور ترامپ ۱.۲ میلیون دلار از صنایع نفت و گاز دریافت کرد، در حالی که ۱ میلیون دلار هم به هیلاری کلینتون کمک شده بود.

در صدر شرکت‌هایی که بیشترین کمک را به کمپین‌های انتخاباتی ۲۰۲۰ کرده‌اند صنایع کوچ قرار دارد و به دنبال آن شورون،؛ ماراتون، انرژی ترنسفر، اکسون موبیل و کونوکو فیلیپس، دیگر مشارکت‌کنندگان بزرگ هستند.

ترامپ از آغاز ریاست‌جمهوری خود از شرکت‌های انرژی حمایت کرده است. بازگشایی مناطق فدرال بیشتر برای حفاری و احیای پروژه خط‌لوله کی‌استون، که اوباما آن را رد کرده بود، از این جمله‌اند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا