بانکبانک و بیمه

سرمایه انسانی با انگیزه؛ بانک سینا را به سمت پیشرفت و تعالی سوق می دهد

مدیرعامل بانک سینا در جمع همکاران منطقه کرمانشاه، همدان و ایلام:

مدیرعامل بانک سینا در دیدار با همکاران منطقه کرمانشاه، همدان و ایلام، عامل پیشرفت و تعالی بانک را سرمایه انسانی باانگیزه و بانشاط عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، دکتر ایمانی ضمن قدردانی از تلاش ها و مساعی همکاران بانک در جهت تحقق اهداف، گفت: افزایش بهره وری و تعالی و ارتقاء بانک بدون وجود سرمایه انسانی سالم و بانشاط، محقق نمی شود لذا تمام تلاش و هدف مدیریت بانک، فراهم ساختن محیطی بانشاط و بدون دغدغه فکری برای تمام همکاران ساعی، پرتلاش و سختکوش بانک است.
وی افزود: امروزه قدرت سازمانی در کنار برخورداری از سرمایه و درآمد کافی، در گرو مدیریت دانش و مشارکت دادن کارکنان در امور جاری و فعالیت های روزمره به منظور تقویت خودباوری و انگیزه آنان است که این موضوع در برنامه ریزی و سیاست های بانک، مدنظر قرار گرفته است.
مدیرعامل بانک سینا در ادامه، با اشاره به این که یکی از مهم ترین راه های سودآوری شعب، اعطای تسهیلات است، گفت: در این زمینه شعبی که از نسبت مصارف به منابع پایین تری برخوردارند و با اهداف فاصله دارند، باید تلاش کنند تا به حداقل نسبت مدنظر و مطلوب برسند.
وی با تاکید بر لزوم رعایت بهداشت اعتباری در پرداخت تسهیلات گفت: اگرچه پرداخت تسهیلات امری مهم و ضروری برای ارتقاء جایگاه بانک و افزایش سهم بازار است اما همکاران باید دقت کافی داشته باشند که سرعت در تخصیص منابع، موضوع بهداشت اعتباری را تحت الشعاع قرار ندهد، زیرا هرگونه سهل انگاری در این زمینه می تواند هم هزینه ها را افزایش دهد و هم توان و انرژی مجموعه را صرف امور پیگیری و به نتیجه رساندن پرونده های معوق نماید.
گفتنی است، دکتر ایمانی در جریان بازدید از شعب استان کرمانشاه، دستورات لازم را برای خرید و اختصاص ملکی مناسب تر و شایسته تر جهت شعب بلوار گلها و ۲۲ بهمن کرمانشاه صادر کرد.
مدیرعامل بانک سینا همچنین در بخشی از سفر خود به کرمانشاه، در منزل مرحوم محبی رئیس شعبه مدرس کرمانشاه حضور یافت و ضمن تسلیت درگذشت این همکار ساعی و زحتمکش به همسر ایشان و طلب آمرزش برای آن مرحوم، دستورات لازم را در جهت رفع مشکلات خانواده این همکار درگذشته صادر کرد.
مدیرعامل بانک سینا و هیات همراه شامل معاونین شعب و مناطق و مهندسی و پشتیبانی و مدیر اعتبارات به شهر ایلام و اسلام آباد غرب نیز سفر کرده و با همکاران شعب این شهرها دیدار و گفتگو کردند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا