بانکبانک و بیمه

موفقیت بانک سینا در چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال

بانک سینا در چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال که به صورت آنلاین در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد، موفق به دریافت تندیس و تقدیرنامه شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در این دوره از ارزیابی، بانک سینا به دلیل عملکرد مناسب در حوزه بانکداری الکترونیک و تلاش برای ارتقاء زیرساخت ها و ارائه خدمات کیفی و مطلوب و همچنین انجام اقدامات مرتبط با اجرائی شدن بانکداری دیجیتال، صاحب تندیس برنزین سطح ۳ زبدگی دیجیتال و تقدیرنامه اهتمام به رهبری دیجیتال شد که مهندس دلگشاد مدیرسیستم های نرم افزاری بانک سینا به نمایندگی، آن را دریافت کرد.
جایزه ارزیابی ملی تحول دیجیتال با هدف ممیزی، ارائه بازخورد و معرفی سازمانهای پیشرو در تحول دیجیتال، طراحی و در ۳ سطح سازمانی (زبدگی دیجیتال)، ابتکار و پروژه منتخب (نوآوری دیجیتال) و فردی(رهبری دیجیتال) برگزار می شود و به ارزیابی و معرفی برگزیدگان این بخش ها می پردازد.
از جمله اهداف چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال می توان به ایجاد زمینه ای مناسب برای تبادل تجارب موفق بین سازمانها، رهبران و متخصصان این سازمان ها اشاره کرد.
گفتنی است بانک سینا اخیرا به منظور همسو شدن با تحولات فناورانه و روزآمد جهانی، پروژه به روز رسانی طرح جامع فناوری اطلاعات با رویکرد تحول دیجیتال را با همکاری تیم مشاور از دانشگاه تهران آغاز کرده و در فرایند اجرای این برنامه که ۵ ماه به طول می انجامد، سطح بلوغ دیجیتال بانک بصورت چابک ارزیابی، چشم انداز دیجیتال ترسیم و پس از تحلیل شکاف، نقشه راه پروژه ها و اقدامات بانکداری دیجیتال نیز تدوین خواهد شد.

از طريق
هادی صفاری

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا