بانکبانک و بیمه

حضور مدیرعامل بانک آینده در نشست وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با مدیران عامل و معاونان اعتباری بانک‌ها

نشست دکتر مونسان، وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی با مدیران عامل و معاونان اعتباری بانک‌ها، به‌منظور تقویت هم‌افزایی بین این وزارتخانه و بانک‌های مختلف کشور، با حضور دکتر فطانت، مدیرعامل، حسین مجاهدی، معاون اعتبارات، نایب‌رییس هیأت‌مدیره، و دکتر فخریان، رییس اداره اعتبارات خرد و متوسط بانک آینده برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط‌عمومی و بازارافزایی بانک آینده، در این نشست، مدیرعامل بانک آینده ضمن ارائه گزارشی از مهم‌ترین اقدامات بانک‌ در خصوص حمایت از صنعت گردشگری و صنایع‌دستی، بر لزوم تقویت حمایت‌ها از این دو حوزه تأکید کرد.
فطانت با اشاره به ظرفیت بالای حوزه گردشگری داخلی، با تبیین لزوم حمایت بیش‌تر از حوزه‌های گردشگری و صنایع دستی گفت: شایسته است بانک‌ها با استفاده جدی‌تر از ابزارهای مختلف بانکی و جلب مشارکت عمومی برای انجام کارهای بزرگ‌تر در این حوزه‌ها، حمایت نمایند.
ایشان ضمن اعلام آمادگی و همراهی بیش‌تر بانک آینده در خصوص حمایت و پشتیبانی از حوزه گردشگری و صنایع دستی کشور و فعالان شاغل در این بخش، ابراز امیدواری کرد که بانک آینده با استفاده از ابزارهای مختلف بانکی و ارائه تسهیلات، به خصوص در شرایط مقابله با کرونا، منشاء اثر بسیار خوبی در این زمینه باشد تا با سهمی بیش‌تر، شاهد افزایش اشتغال و درآمد در این حوزه‌ها باشیم.
در این نشست، مونسان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در ضمن سخنان خود از حمایت‌ها و همراهی‌های بانک آینده در جهت تقویت صنعت گردشگری و صنایع دستی کشور، قدردانی کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا