بانکبانک و بیمه

با کالا کارت بانک مهر ایران تورم را دور بزنید

در شرایط کنونی اقتصاد، بانک قرض الحسنه مهر ایران با طرح کالاکارت از قدرت خرید شما محافظت می‌کند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، طرح کالاکارت این بانک به مشتریان این قدرت را می‌دهد که بتوانند اثر تورم‌های آتی را بر قدرت خرید خود خنثی کنند. در این طرح مشتری می‌تواند با دریافت یک کارت که حداکثر ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار دارد، از پذیرندگان مختلف نسبت به خرید کالا یا دریافت خدمات اقدام کند.

در شرایط فعلی بسیاری از ما نسبت به افزایش قیمت کالاهای مصرفی بادوام مانند لوازم خانگی نگرانی داریم. در این شرایط یا نیاز به پس‌انداز و تحمل انتظار بیشتر برای خرید آن کالا داریم یا اینکه باید نسبت به خرید یک مدل کم‌کیفیت‌تر از آن کالا تن دهیم.

بانک مهر ایران با ارائه کالاکارت این نگرانی را برطرف کرده است. شما می‌توانید با دریافت این کارت نسبت به خرید کالاهای مورد نیاز خود از فروشندگانی با تنوع قابل توجه اقدام کنید. دامنه فروشندگانی که در چارچوب این طرح نسبت به عرضه کالا اقدام می‌کنند از لوازم خانگی تا رایانه، تلفن همراه، موتورسیکلت و… را در برمی‌گیرد. همچنین دریافت خدمات پزشکی نیز با استفاده از این کالا امکان‌پذیر است.

اگر نگران این هستید که در چند ماه یا یک سال آتی قیمت کالایی که برای خرید آن برنامه‌ریزی کرده‌اید افزایش یابد، کالاکارت بانک مهر ایران را دریافت کنید. با دریافت کالاکارت تنها ۴ درصد کارمزد می‌پردازید. ناگفته نماند پرداخت اقساط یک ماه استراحت دارد، یعنی پس از گذشت یک ماه از دریافت کالاکارت توسط مشتری، دریافت اقساط آغاز می‌شود. اقساط این طرح نیز ۶ماهه، ۹ماهه و ۱۲ماهه است.

حتماً متوجه شدید که بانک مهر ایران، درآمد آینده شما را همین حالا در اختیارتان قرار می‌دهد و به این ترتیب قدرت خرید شما را در برابر تورم حفظ می‌کند. یعنی اگر قرار است کالایی در ۱۲ ماه آتی چند درصد گران‌تر شود، اما شما می‌دانید که درآمد یا حقوقتان در این مدت افزایش پیدا نمی‌کند، بهتر است پولی را هم‌اکنون در اختیار داشته باشید تا بتوانید آن کالا را خریداری کنید. بانک مهر ایران پول مورد نیاز شما را هم‌اکنون در اختیارتان قرار می‌دهد و شما بدون نگرانی از افزایش قیمت کالای یاد شده در آینده، آن را می‌خرید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا