بانک و بیمهبیمه

دکتر مصطفوی رسماً مدیرعامل بیمه میهن شد

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بر مدیر عاملی دکتر رضا مصطفوی مهر تأیید زد و ایشان رسماً سکان هدایت بیمه میهن را بر عهده گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه میهن، دکتر سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا با صدور ابلاغیه ای، ضمن تایید صلاحیت حرفه ای رضا مصطفوی برای تصدی مدیرعاملی بیمه میهن، از جمله بر بهبود عملکرد شرکت، اجرای حاکمیت شرکتی و رعایت مقررات و اصول بیمه گری تاکید کرده است.

دکتر مصطفوی مدیرعامل جدید بیمه میهن از سوابق درخشان و مؤثر بیمه ای در حوزه فنی و اجرایی برخوردار است و پیش از این، مدیر آموزش و توسعه، مدیرکل پذیرش مؤسسات و دفاتر بیمه ای، مدیرکل مبارزه با پولشویی و مدیرکل توسعه مدیریت ریسک بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران را عهده دار بوده است.
مصطفوی دانشجوی دکترا در رشته مدیریت تطبیقی و توسعه و در مرحله دفاع از رساله است و سوابق پژوهشی متعددی نیز در حوزه بیمه دارد.
گفتنی است اعضای هیأت مدیره بیمه میهن پیشتر به اتفاق آراء دکتر مصطفوی را که به نمایندگی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای عضویت در هیأت مدیره معرفی شده و بیمه مرکزی نیز این موضوع را تأیید کرده است، به عنوان مدیرعامل بیمه میهن انتخاب و برای انجام تشریفات اداری و احراز صلاحیت حرفه ای به بیمه مرکزی معرفی کرده بودند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا