انرژی

پاسخ به چند سوال در مورد قبوض گاز

سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: در حال حاضر قبوض کاغذی گاز در کل کشور حذف شده است اما اگر مشترکان بخواهند، می توانند با مراجعه به سایت شرکت گاز استان خود قبض گازشان را رویت کنند.

محمد عسگری در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اینکه از آذرماه فرایند حذف قبوض کاغذی گاز آغاز شده است، اظهار کرد: این طرح با موفقیت انجام شد و اکنون شاهد تاثیرات مثبت آن هستیم.

وی با اشاره به مراحل اجرای حذف قبوض کاغذی و فعال کردن قبض پیامکی گاز، گفت: مشترکان برای دریافت اطلاعات قبض گاز خود باید شماره اشتراک گاز به همراه ستاره و شماره یک (۱*شماره اشتراک ) را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۹۴ ارسال کنند.

همچنین بخوانید

سخنگوی شرکت ملی گاز با بیان اینکه بعد از ارسال شماره اشتراک به سامانه متمرکز شرکت ملی گاز، شهروندان می بایست تنها شماره اشتراک خود را به سامانه پیامکی شرکت گاز استان خود ارسال کنند، تصریح کرد: راه حل سوم اعلام شماره تلفن همراه به مامورین کنتورخوان در محل است.

عسگری افزود: مشترکان توجه داشته باشند که شماره اشتراک خود را با شماره تلفنی که می خواهند در آینده صورتحساب گاز برایشان پیامک شود به سامانه پیامک ارسال کنند.   

 وی در پاسخ به این سوال که در مواردی که آپارتمان در دست مستاجر باشد پیامک قبض برای مالک ارسال می شود یا مستاجر؟ گفت: در صورتیکه مستاجر شماره تلفن همراه خود را از طریق یکی از درگاه ها ثبت کند برای مستاجر در غیر این صورت برای تلفن همراه ثبت شده در هنگام اشتراک پذیری ارسال خواهد شد.

سخنگوی شرکت ملی گاز با بیان اینکه اگر شخصی دارای چند شماره اشتراک گاز باشد امکان درج شماره تلفن همراه برای تمام شماره اشتراکها وجود دارد، اظهار کرد: امکان ارسال پیامک برای تمام مالکینی که دارای کنتور گاز مشترک هستند نیز وجود دارد.

به گفته عسگری از طریق انتخاب چند تلفن همراه برای یک اشتراک در هر مرحله ثبت می توان پنج شماره تلفن همراه را برای شماره اشتراک مورد نظر درج و بالعکس برای یک تلفن پنج شماره اشتراک ثبت کرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا