ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

توسعه خدمت رسانی به هیات های مذهبی افزایش یافت

سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری وزارت ارتباطات، توسعه خدمات رسانی به هیات های مذهبی سراسر کشور را افزایش داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، طبق هماهنگی‌های صورت گرفته بین سازمان تبلیغات اسلامی با وزارت ارتباطات، برای توسعه خدمات رسانی به هیات های مذهبی و عزادران سید الشهداء (ع)، پس از راه اندازی سرویس پخش زنده تکیه، به هیات های دارای مجوز فعالیت یک دستگاه مودم و خط ایرانسل که دارای ۱۰۰ گیگ اینترنت یک ماهه تقدیم خواهد شد.

بنا به این گزارش، حجم اینترنت دستگاه‌های مودم که در اختیار هیات های مذهبی قرار می گیرد، متناسب با فعالیت آن هیات قابل شارژ خواهد بود.

همچنین بخوانید

تا کنون ۷۰۰ هیات مذهبی در مراکز استان‌ها با ورود به سامانه بیرق مشخصات هیات خود را ثبت کرده‌اند؛ این هیات ها تا پایان ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ (پنج شنبه) می‌توانند با مراجعه به دفاتر برگزیده ایرانسل که آدرس و مشخصات آن در تارنمای سامانه تکیه قید شده است، دستگاه مودم خود را دریافت کنند.

 همچنین نظر به مشکلات توزیع در سراسر کشور، با توجه به تهمیدات اندیشیده شده در سازمان تبلیغات اسلامی با دیگر دستگاه‌ها مابقی مودم‌ها نیز تا روز یکشنبه تحویل هیات ها  خواهد شد.
 آن دسته از هیات های مذهبی که موفق به دریافت مودم از نمایندگی‌های برگزیده ایرانسل نشده اند، تا ۳ شهریور ۱۳۹۹(دوشنبه) مهلت دارند با مراجعه به این نمایندگی‌ها مودم خود را دریافت کنند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا