بورسبورس اوراق

«بورس در چند دقیقه» منتشر شدچ

کتاب «بورس در چند دقیقه» با نگارش مصطفی قویدل و مرضیه رضوانی خجسته منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، این کتاب در قطع خشتی کوچک، در ۴۱۹ صفحه و با قیمت ۳۳ هزار تومان در موسسه نشر شهر روانه بازار شده است.

در معرفی ناشر از کتاب آمده است: کتاب دایره‌المعارفی کوچک و مصور «بورس در چند دقیقه» برای آشنایی مقدماتی با بورس مناسب است. این کتاب در شش فصل، مفاهیم کلیدی بورس را به زبان ساده برای مخاطب توضیح داده است. فصل‌های این کتاب شامل عناوین شناخت، مفاهیم و تعاریف، مفاهیم اقتصادی، مفاهیم مالی، مفاهیم کاربردی و تجزیه و تحلیل است.

از آن‌جا که حضور در بورس و سرمایه‌گذاری، کاری تخصصی است، مؤلفان تلاش‌کرده‌اند تا مطالب را به صورت کاربردی بیان کنند. در این کتاب به حدود ۲۰۰ موضوع مرتبط با بورس، پرداخته شده و به هر موضوع تقریباً یک صفحه اختصاص داده شده است.

مؤسسه نشر شهر تاکنون ۱۲ عنوان از سری کتاب‌های «در چند دقیقه» را ترجمه و منتشر کرده است؛ «بورس در چند دقیقه» اولین کتاب تألیفی مجموعه «در چند دقیقه» است که به‌تازگی وارد بازار نشر شده است. کتاب‌هایی که پیش‌تر، از مجموعه «در چند دقیقه» (IN MINUTES) منتشر شده بود، ترجمه بودند. همچنین چهار عنوان دیگر از این مجموعه ترجمه شده است و به زودی منتشر خواهد شد.
 

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا