اقتصاد کلان

دولت از تولیدکنندگان پشتیبانی قانونی خواهد داشت

ایسنا/قزوین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مجموعه کارگزاران دولت و مسئولین نظام برای خود تعهدی قائل هستند که از تولیدکنندگان پشتیبانی قانونی به عمل آورند ضمن اینکه ما از بانک‌های عاملی که در این فعالیت‌ها مشارکت دارند تقدیر می‌کنیم؛ امیدواریم بر حمایت‌ها و همکاری مجدانه بیفزایند تا موانع پیش پای تولید برداشته شود.

محمدباقر نوبخت در افتتاح فاز جدید شرکت ویتانا در قزوین اظهار کرد: بنده نسبت به این گروه صنعتی دلبستگی و تعهد دارم چرا که مسئولان این شرکت صنعتی در هنگام افتتاح فاز نخست عنوان کردند که در صورت حمایت دولت و معافیت مالیاتی فاز دوم را احداث خواهند کرد و امروز خوشحالیم که این وعده عملیاتی شده است.

وی بیان کرد: این گروه صنعتی اعتباری برای کارکنانش طی ۱۰ سال گذشته فراهم کرد و برای رونق تولید به وعده وفادار بود؛ در سال جهش تولید نیز انتظار داریم با شتاب بیشتر تولید داشته باشند و شاهد افتتاح فاز سوم آن باشیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: مجموعه کارگزاران دولت و مسئولین نظام برای خود تعهدی قائل هستند که از تولیدکنندگان پشتیبانی قانونی به عمل آورند ضمن اینکه ما از بانک‌های عاملی که در این فعالیت‌ها مشارکت دارند تقدیر می‌کنیم؛ امیدواریم بر حمایت‌ها و همکاری مجدانه بیفزایند تا موانع پیش پای تولید برداشته شود.

قزوین بهشت سرمایه‌گذاری است

هدایت‌الله جمالی‌پور، استاندار قزوین در این برنامه ضمن اشاره به این موضوع که امسال سال جهش تولید است و برای تحقق آن باید تمام ظرفیت‌ها آماده شود خاطرنشان کرد: در ابتدای معارفه، رئیس‌جمهور به بنده توصیه کرد قزوین نماد و پیشانی صنعت کشور است و من هم عهد کردم هنگام ورود به استان حمایت جدی از توسعه صنعتی داشته باشم. روزهای اول برای معافیت مالیاتی کاسپین قول دادم و پیگیری کردم؛ موافقت با نگرفتن مالیات سخت است ولی با حمایت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و با کمک رئیس جمهور این امر محقق شد.

وی افزود: امروز در استان سیاست، نگاه و برنامه مدیران حمایت از تولید است و نباید اجازه دهیم واحدهای تولیدی در شرایط سخت با چالش مواجه شوند؛ در این راستا تلاش کردیم با همراهی نمایندگان مجلس، شورای تأمین استان و دستگاه قضا همه ظرفیت‌ها را در اختیار صنعتگران قرار دهیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: قزوین بهشت سرمایه‌گذاری است و ما فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران پهن می‌کنیم و امیدوارم با رویکرد حمایت از تولید و شعار سال بتوانیم شرایط مطلوب‌تری را برای توسعه صنعتی استان فراهم آوریم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا