بانکبانک و بیمه

مشکلات بانک رفاه در سومین کنگره بزرگداشت وزرا و شهدای کارمند

در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و تجلیل از مقام شامخ شهدا، بانک رفاه در سومین کنگره بزرگداشت وزرا و شهدای کارمند مشارکت کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، این بانک در سومین کنگره بزرگداشت وزیران شهید و ۲۰ هزار شهید دولت که با حضور مقامات و مسئولان کشوری و لشکری در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد، مشارکت کرد.

بر اساس این گزارش، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه و محمود علوی، وزیر اطلاعات طی سخنانی به جایگاه شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت پرداختند و یاد و خاطره شهید بهشتی، شهید رجایی و شهید باهنر را در این کنگره گرامی داشتند.

در پایان، نشان ویژه این کنگره به خانواده‌های معظم شهدا اهدا و از تندیس شهید سلیمانی و تمبر ویژه این کنگره نیز رونمایی شد. شایان ذکر است، بر اساس این گزارش، حمایت و پشتیبانی از برگزاری برنامه های فرهنگی، یادواره شهدا و مناسبت های مذهبی و انقلابی همواره جزو برنامه های بانک رفاه در حوزه مسئولیت های اجتماعی است. در همین راستا امسال نیز بانک رفاه در سومین کنگره بزرگداشت وزرا و شهدای کارمند و این همایش عظیم معنوی، مشارکت کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا