اقتصاد کلانتعاون و اشتغال

ایجاد بیش از ۱۰۰۰ فرصت شغلی در کیش

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با افتتاح ۱۱ طرح عمرانی و زیر بنایی بیش از ۱۰۰۰ فرصت شغلی در این منطقه ایجاد می شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، غلامحسین مظفری، مدیرعامل منطقه آزاد کیش امروز در بازدید دبیر شورای عالی مناطق آزاد از پروژه هایی که قرار است به زودی در این منطقه افتتاح شود اعلام کرد: با سرمایه گذاری بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومانی در ۱۱ طرح عمرانی و زیربنایی کیش بیش از ۱۰۰۰ فرصت شغلی در این منطقه ایجاد می شود که شامل پروژه عمرانی در بخش صنعتی، اقامتی، هتل و یکی از بزرگترین هلی پورت ایران در کیش است.

وی همچنین به یکی دیگر از پروژه های اقتصادی با محوریت شهر هوشمند و اقتصاد دریا در راستای حمایت از فعالیت های نوآورانه و استارت آپی در این منطقه به مرکز نوآوری کیش اشاره کرد و گفت: تا کنون بالغ بر ۳۵ شرکت دانش بنیان در این مرکز استقرار یافته است و شرکتهای دیگر نیز در مراحل انعقاد قرارداد هستند که این مهم اقدام موثر و ارزشمندی در توسعه پایدار کیش از جمله نوآوری خواهد بود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان افزود: آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها مقدمه ای برای پروژه های بعدی تا سال ۱۴۰۰ است که بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان منابع برای این پروژه ها اختصاص یافته است.
انتهای پیام

همچنین بخوانید

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا