انرژی

با مراکز فروش و شارژ غیرمجاز گاز مایع (LPG) برخورد می‌شود

جلوگیری از فروش و شارژ غیرمجاز گاز مایع (LPG) در خودروها و همچنین جمع آوری مراکز عرضه غیرمجاز و خطرساز در راستای اجرای مصوبات کارگروه پیشگیری و مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت در دستور کار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، کارگروه پیشگیری و مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت در استان البرز درباره پیگیری و اجرای مصوبات پیشین و شناسایی مصرف‌کننده واقعی خانوار و مشتریان صنفی و صنعتی در طرح توزیع الکترونیکی گازمایع(LPG) راهکار ارائه دادند.

بر پایه این گزارش، برقراری گشت‌های مشترک پلیس امنیت اقتصادی برای جلوگیری از فروش و شارژ غیرمجاز گازمایع (LPG) در خودروها و جمع آوری مراکز عرضه غیرمجاز و علاوه براین بررسی و رصد کارت‌های سوخت تاکسی‌ها از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین بخوانید

بنا بر اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، در این نشست که سازمان‌های متولی در امر پیشگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت که شامل نمایندگانی از شرکت گاز، تعزیرات حکومتی، اداره کل حمل و نقل جاده‌ای، پلیس آگاهی، پلیس راهور، دادگستری، اداره کل استاندارد، جهاد کشاورزی، توزیع برق و سازمان صنعت، معدن و تجارت حضور داشتند، بر اهمیت برگزاری این نشست‌ها و وجود جلسات مشترک تاکید شد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا