بانکبانک و بیمه

فعالیت همکاران شهرستان‌ها موجب ارتقای سهم بازار بانک شد

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با برقراری ارتباط تلفنی با برخی روسای شعب در خصوص وضعیت این شعب رهنمودهایی ارائه داد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مدیرعامل بانک توسعه تعاون صبح امروز طی تماس‌های تلفنی با برخی روسای شعب این بانک اظهار داشت: فعالیت بانکی در مناطق مختلف کشور نیازمند احاطه بر دانش بانکی، مدیریت مالی، تسلط بر قوانین و ارتباط اثرگذار با مشتری می‌باشد و رویکرد توسعه‌ای این بانک موجب گردیده همکاران بانک نقش مشاور و راهنمای مراجعین را نیز بر عهده داشته باشند.

وی تصریح نمود: همکاران استانها عهده‌دار رسالتی مهم در توسعه بخش تعاون در مناطق هستند و با رعایت اصول امانت‌داری، صداقت، شفافیت و شجاعت به تعاونگران و کارآفرینان خدمات تخصصی ارائه می‌دهند.

مهدیان در مکالمه با رضا یونسی بارانی رئیس شعبه زابل گفت: فعالیت این شعبه با دارا بودن سطح مناسبی از منابع سپرده‌ای و همچنین مصارف در جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید قابل ارتقا نیز می‌باشد و پرداخت ۲۸۲ میلیارد تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری نشانگر اهتمام همکاران به این طرح مهم می‌باشد که زمینه ایجاد اشتغال به تعداد ۱۰۵۰ نفر را فراهم نموده است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون حضور این بانک در شهرستان لالی را نشانه نقش توسعه‌ای بانک در این شهرستان دانست و گفت: بانک با حضور در مناطق کمتر برخوردار، به فراگیری خدمات بانکی در مناطق جغرافیایی کمک می‌کند و انتظار است دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی با حمایت از شعب بانک در شهرستان‌ها زمینه‌ساز منابع جدید جهت انجام تسهیلات توسعه‌ای گردند.

روح اله هودگر رئیس شعبه لالی در ادامه مطالبی در خصوص وضعیت اقتصادی شهرستان و نحوه عملکرد بانک جهت ارائه خدمات بهینه بیان نمود.

مهدیان در ادامه ضمن استماع عملکرد شعبه مرکزی ایلام از بیات طاهری رئیس شعبه خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون در شهرستان ایلام سهم مناسبی از خدمات شبکه بانکی را بر عهده دارد و با اتکا به منابع سپرده‌ای به تعاونگران و کارآفرینان استان تسهیلات اعطا نموده است.

وی در ادامه با جواد رستمی سرپرست باجه فامنین ارتباط تلفنی برقرار نمود و گفت: با عملکرد شایسته همکاران باجه، بانک توسعه تعاون به سطح مناسبی از خوشنامی در سطح شهرستان دست‌یافته است و از این حیث عملکرد همکاران قابل‌تقدیر است. هم‌اکنون تجهیز منابع سپرده‌ای این باجه از طریق مشتری مداری و رعایت اصول حرفه‌ای موجب تحقق ۵۰ درصدی سهم بانک در میان منابع سپرده‌ای شبکه بانکی شهرستان فامنین گردیده است.

مهدیان در رهنمودهایی عمومی به روسای شعب گفت: فراهم‌سازی شرایط ایمن و سالم برای حفظ سلامتی مشتریان و همکاران و جلوگیری از شیوع کرونا از اهمیتی خاص برخوردار است، بر این اساس اقلام بهداشتی از قبیل ماسک و مواد ضدعفونی لازم است به میزان کافی در اختیار قرار گیرد. وی همچنین به‌صورت جزئی در جریان وضعیت سلامت همکاران قرار گرفت.

وی در خصوص برنامه ارتباط تلفنی با روسای شعب گفت: همزمان با شیوع بیماری کرونا موضوع سفرهای استانی و ارتباط چهره به چهره با همکاران به جهت رعایت پروتکل‌ها امکان‌پذیر نمی‌باشد، ازاین‌رو برقراری تماس تلفنی با همکاران می‌تواند در حل مشکلات پیش رو و زمینه‌سازی برای توسعه و ارتقای خدمات مؤثر واقع شود.

گفتنی است برنامه ارتباط تلفنی با روسای شعب چهارشنبه هر هفته با همکاری اداره کل روابط عمومی بانک صورت می‌پذیرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا