بانکبانک و بیمه

مدیرعامل بانک رفاه در نشست تلفنی با ذینفعان/جلسات باید ادامه یابد

برگزاری نشست تلفنی، کار خوب و مثبتی است که مشتریان راحت تر می توانند با مدیران ارتباط برقرار کنند و مشکلات مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل للـه گانی درحاشیه نشست تلفنی با مشتریان با بیان این مطلب گفت: برگزاری چنین نشست هایی زمینه ارتباط و تعامل بیشتر مشتریان را با مدیران بانک فراهم می کند و موجب می شود برخی از مشکلات برطرف شود.

مدیرعامل بانک رفاه افزود: در این نشست ها تا آن جا که قوانین اجازه دهد و در چارچوب ضوابط و مقررات، می توان مسائل و مشکلات مشتریان را بررسی کرد و دستورات لازم را صادر کرد. للـه گانی در پایان تأکید کرد: این جلسات باید به طور مرتب و منظم برگزار شود و تمامی مدیران بانک با حضور در چنین جلساتی به بررسی مسائل و مشکلات مشتریان بپردازند.

شایان ذکر است، در ابتدای این نشست، فرشید فرخ نژاد رئیس هیأت مدیره نیز به برخی از تماس های مشتریان پاسخ داد و در ادامه مدیر عامل به همراه جمعی از مدیران بانک، به تماس های مشتریان در حوزه های مختلف پاسخ دادند.

گفتنی است، در این نشست تلفنی مدیر عامل، رئیس هیأت مدیره و مدیران حاضر در جلسه به سئوالات مشتریان پاسخ دادند. همچنین مدیرعامل بانک دستور پیگیری مسائل و موارد مطرح شده در این تماس ها را به مدیران مربوطه صادر کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا