اقتصاد کلان

خدابخشی: منتظر اعلام نظر سازمان برنامه در مورد منابع طرح تامین کالاهای اساسی هستیم

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که این کمیسیون منتظر دریافت نظرات سازمان برنامه و بودجه برای پیش بینی منابع مالی طرح تضمین کالاهای اساسی است.

محمد خدابخشی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد:  پیرو جلسه‌ای که پیش از تعطیلات مجلس با حضور آقای نوبخت در کمیسیون برنامه و بودجه داشتیم ما پیشنهادات خود را در مورد منابع مالی طرح تامین کالاهای اساسی ارائه کردیم و  منتظر اعلام نظر سازمان برنامه در این رابطه هستیم تا بتوانیم منابع مالی این طرح را در هماهنگی با دولت پیش بینی کنیم.

خدابخشی یادآور شد: پس از تعیین تکلیف منابع مالی طرح تامین کالاهای اساسی  و نهایی شدن طرح در کمیسیون آن را برای بررسی و تصویب به صحن علنی ارجاع خواهیم کرد. 

به گفته وی، در این طرح پیش بینی شده که برای ۷ دهک معادل ۶۰ میلیون ایرانی مبلغی در کارت خرید آنها برای خرید کالاهای اساسی در نظر گرفته شود.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به تقاضای برخی نمایندگان برای عضویت در کمیسیون برنامه و بودجه گفت: ما آقای عیسی جعفری نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ را به خاطر کرونا از دست دادیم و یک نفر باید جایگزین  ایشان در کمیسیون شود در همین راستا روزمه  متاقضیان را بررسی خواهیم کرد  و نهایتا تقاضای عضویت آنها را به رای کمیسیون خواهیم گذاشت.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد که پیش از این و در طی عدم تثبیت اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون  و خروج او از مجلس سید مهدی فرشادان به جای او به عضویت کمیسیون برنامه و بودجه درآمد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا