ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

دید و بازدید یک برنامه با وزیر ارتباطات

برنامه صبحگاهی یه روز تازه روز فردا دوشنبه ۱۷ شهریورماه میزبان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات است تا به سوالات بینندگان برنامه پاسخ دهد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما؛ برنامه یه روز تازه که حوالی ساعت ۷ صبح شروع می‌شود فردا  با حضور محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به سوالات بینندگان درباره بسترهای اینترنت و آموزش‌های مجازی پاسخ خواهد داد.

روز یکشنبه هم گزارشگر برنامه در دفتر آذری‌جهرمی حاضر شده بود و برخی از سوالات مخاطبان را از وزیر ارتباطات پرسید و در ادامه قول حضور در برنامه را از وی گرفت.

همچنین بخوانید

بر همین اساس بینندگان برنامه می‌توانند سوالات خود از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را با ارسال به سامانه پیامکی برنامه یه روز تازه به شماره ۱۰۰۰۰۵۱۹ و یا فضای مجازی برنامه به نشانی yerozetaze.tv5@ ارسال کنند.

اما در بخش دیگری از برنامه فردا رضوان حکیم‌زاده معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش حضور دارد تا درباره جزییات مدارس پایه ابتدایی و طرح‌هایی این معاونت برای آموزش درست در شرایط کرونا اطلاعات جدیدی را به مخاطبان ارائه دهد.

همچنین با توجه به مناسبت تاریخی این روز یعنی ۱۷ شهریور عوامل برنامه از محمدمهدی اسلامی کارشناس تاریخ معاصر ایران دعوت به عمل آورده‌اند تا درباره جمعه سیاه سال ۱۳۵۷ صحبت و یاد و خاطره مبارزان و شهیدان آن روز را زنده کند.

در سوی دیگر استودیو نیز ابراهیم صادقی مربی ۴۱ ساله باشگاه سایپا که به تازگی قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرده حاضر و نظرات خودش را درباره قانون منع بکارگیری مربیان و بازیکنان خارجی در فوتبال ارائه می کند و از مزایا و معایب این طرح می گوید.

در ادامه این روند فردا طبق روال چهارشنبه صبح ها بخش ابتدایی برنامه یعنی ورزش صبحگاهی با حضور رضا اعلایی‌نژاد پیگیری می‌شود.

در برنامه «یه روز تازه» دوشنبه ۱۷ شهریورماه علاوه بر وحید رونقی و مژده خنجری؛ حافظ کاظم‌زاده نیز بخش‌های ورزشی را اجرا خواهد کرد.
برنامه یه روز تازه که کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است، از ابتدای هفته تا روز چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۹ صبح به مدت ۱۲۰ دقیقه پخش می‌شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا