انرژی

اوپک کارگاه انرژی و فناوری اطلاعات برگزار می‌کند

اوپک ۲۱ سپتامبر امسال (۳۱ شهریورماه) کارگاهی ویژه در زمینه انرژی و فناوری اطلاعات برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، دبیرخانه سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)اعلام کرد که (۳۱ شهریورماه) دومین کارگاه آموزشی انرژی و فناوری اطلاعات را از طریق ویدئوکنفرانس برگزار می‌کند.

هدف از این گفت‌وگو و تبادل اطلاعات درباره موضوع‌های کلیدی مرتبط با فناوری انرژی و نوآوری است. رویداد امسال برنامه گسترده‌ای از مسائلی مانند آینده هیدروژن آبی، دیجیتالی‌ شدن در بخش انرژی و همچنین امنیت سایبری و فناوری بلاکچین است.

همچنین بخوانید

از تعدادی از کارشناسان صنعتی کشورهای عضو اوپک، دیگر کشورهای تولیدکننده و مصرف‌کننده نفت، سازمان‌های بین‌المللی و شرکت‌های پیشرو جهانی برای شرکت در این کارگاه دعوت می‌شود.

محمد سانوسی بارکیندو، دبیرکل اوپک در این باره گفت: صنعت انرژی، به‌ویژه بخش نفت، همواره مشتاق استفاده و توسعه فناوری‌های پیشرفته برای بهبود کارآیی و اثربخشی فعالیت خود در کنار اعتبار زیست‌محیطی خود بوده است.

وی افزود: ما در اوپک دائم تازه‌ترین فناوری‌های صنعت خود و آثار آن بر بخش‌های مختلف از جمله زنجیره تأمین را بررسی و تحلیل می‌کنیم. این فناوری‌ها تغییرات بسیاری در ما ایجاد کرده‌اند و انتظار داریم این روند در آینده نیز ادامه یابد.

این رویداد که اکنون به بخش دوم خود رسیده است، قسمتی از برنامه تحقیقاتی دبیرخانه اوپک است که در آن کارگاه‌ها و نشست‌های فنی برگزار می‌شود و به‌عنوان محلی برای گفت‌وگو و تبادل اطلاعات درباره مهم‌ترین مسائل صنعت انرژی عمل می‌کند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا