ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

نخستین جشنواره پست و رسانه برگزار می‌شود

مدیر کل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست از برگزاری نخستین جشنواره پست و رسانه در آستانه روز جهانی پست (۱۷ مهر) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی شرکت ملی پست، حسن عمیدی افزود: مصمم هستیم در جشنواره پست و رسانه با بررسی آثار تولیدی خبرنگاران شامل خبر، مصاحبه، گزارش و یادداشت چه به صورت مکتوب یا تصویری و انتخاب آثار برتر، از زحمات فعالان رسانه‌ای قدردانی کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت ارتباط متقابل دستگاه‌های خدمات رسان و رسانه‌ها، اظهار کرد: قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در مطبوعات، خبرگزاری‌ها، شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و شبکه های اجتماعی که در انتشار اخبار و اطلاعات مربوط به پست تلاش می‌کنند، از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است.

عمیدی با اشاره به اینکه اخبار و گزارش‌های تولیدی می‌بایست حول محورهای نقش پست در رفاه اجتماعی و سلامت عمومی، نقش پست در رونق تجارت الکترونیک و توسعه کسب و کارهای مبتنی بر آن و نقش خدمات پست در توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باشد، افزود: پس از بررسی آثار دریافت شده، به سه اثر برتر جوایز ارزنده‌ای اعطا خواهد شد.

مدیر کل دفتر ارتباطات و امور بین الملل تصریح کرد: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای می‌توانند سه اثر تولید شده خود در موضوعات یاد شده از تاریخ ۱۷ مهر ۱۳۹۸ تا یک مهر ۱۳۹۹ را با ذکر نام رسانه و مشخصات فردی، به منظور شرکت در این جشنواره و داوری آثار منتخب، به پست الکترونیکی روابط عمومی شرکت ملی پست به آدرس pr@post. ir ارسال کنند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا