اقتصاد کلان

پیشنهاد تنظیم لایحه‌ بخشودگی جرایم کارفرمایان بدهکار به سازمان تأمین اجتماعی

کمیسیون اجتماعی مجلس در جلسه‌ای با مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی پیشنهاد کرد که این سازمان با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی لایحه‌ای در جهت بخشودگی جرایم کارفرمایان بدهکار به سازمان تأمین اجتماعی بنویسد و به مجلس بفرستد.

علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد جلسه امروز(سه‌شنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مصطفی سالاری، مدیر عامل محترم سازمان تأمین اجتماعی در جلسه امروز حضور داشت. ایشان نقطه نظرات نمایندگان در مورد عملکرد این سازمان را شنیدند و گزارشاتی در مورد عملکرد خود ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: در جلسه امروز بازنشستگی مستمری بگیران، مدیریت شستا، بیمه کارگران قالیبافان و کارگران ساختمانی، بیمه‌های درمانی مباحثی بود که نمایندگان مطرح کردند و گفت و شنود حول آن شکل گرفت. امیدوارم این جلسات منجر به تعاملات بیشتر شود تا آینده‌ای بهتر برای صندوق تأمین اجتماعی داشته باشیم.

همچنین بخوانید

نماینده مردم ساری در مجلس از مطرح شدن ایده بخشودگی جرایم کارفرمایان بدهکار به سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: در جلسه امروز قرار بر این شد که تأمین اجتماعی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی لایحه‌ای در این مورد بنویسند و به مجلس بفرستند. البته این موضوع، زمان‌بر است چرا که نیازمند تأمین بار مالی و نوشتن لایحه بر همین اساس است. می‌توانم بگویم که آقای سالاری اهمیت موضوع آگاه و موافق این لایحه بودند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا