امور زیربناییراه و ساختمان

مردم فعلا بلیت ترکیه نخرند/ واگذاری فرودگاه‌های وزارت نفت به وزارت راه

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه نمی‌توان به صورت قطعی گفت که پروازهای ترکیه یازدهم مهر ماه انجام می‌شود، اظهارداشت: بهتر است مردم فعلا بلیت ترکیه را نخرند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی،، تورج دهقانی زنگنه در حاشیه بازدید از ترمینال فرودگاه مهرآباد و هواپیماها برای نحوه انجام اقدامات ضد کرونایی در سفرهای هوایی با اشاره انجام پروازهای ترکیه اظهار داشت: نمی‌توان به صورت قطعی گفت که پروازهای ترکیه یازدهم مهر ماه انجام می‌شود بنابراین بهتر است مردم فعلا بلیت ترکیه را نخرند.

وی ادامه داد: در حال مذاکره با مجلس و وزارت امور خارجه هستیم تا هر چه زودتر این مشکل حل شود.

رییس سازمان هواپیمایی همچنین در پاسخ به سوال ایلنا مینی بر احتمال واگذاری فرودگاه‌های تحت مالکیت وزارت نفت به وزارت راه ادامه داد: به ترتیب بر اساس ترافیک آنها، فرودگاه‌های وزارت نفت به شرکت فرودگاه‌های کشور واگذار می‌شود.

 وی با اشاره به گزارش علت سانحه فرودگاه ماهشهر در اسفندماه سال گذشته گفت: در مورد ایمنی فرودگاه، شبهه‌‌ای ایجاد شد مبنی بر اینکه این فرودگاه ایمنی ندارد، بنابراین با وزیر راه و شهرسازی و شرکت فرودگاه‌ها مذاکره‌ای شد تا فرودگاه ماهشهر چند ساعتی تعطیل شود.

 وی ادامه داد:براساس مذاکرات قرار بر این شد مسوولیت فرودگاه ماهشهر بر عهده شرکت فرودگاه‌های کشور باشد و ناوبری این فرودگاه موضوع را پذیرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سایر فرودگاه‌های متعلق به وزارت نفت هم برای واگذاری برای شرکت فرودگاه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا