بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

خرید شارژ تنها با یک لمس از طریق همراه کارت

امکان خرید شارژ تنها با لمس یک دکمه، با استفاده از ویجت همراه کارت امکان‌پذیر شد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از همراه کارت، آخرین نسخه منتشر شده از این اپلیکیشن پرداخت از ویجت پشتیبانی می‌کند. بنابراین کلیه کاربران iOS و اندرویدی، با به‌روزرسانی اپلیکیشن خود می‌توانند از ویجت همراه کارت استفاده کنند.
این گزارش همچنین می‌افزاید، همراه کارت همواره با تمرکز روی خلق تجربه کاربری بهینه، تلاش کرده تا فرایندهای مالی و پرداخت را آسان کند. اضافه شدن ویجت نیز در همین راستا بوده و امکان خرید شارژ برای سیم‌کارت‌های اعتباری را آسان‌تر از همیشه کرده است.
کاربران همراه کارت پس از به‌روزرسانی اپلیکیشن خود، می‌توانند شماره سیم‌کارت و مبلغ پیش‌فرض خود را برای خرید سریع شارژ در اپلیکیشن تعریف کنند و پس از آن هرگاه نیاز به خرید شارژ داشته باشند، به آسانی و تنها با لمس دکمه «خرید شارژ» تعبیه شده روی ویجت، می‌توانند این کار را انجام دهند تا مبلغ آن از کیف‌پول‌شان کم شود.
اضافه شدن ویجت را می‌توان گامی دیگر از همراه کارت برای سوق دادن کاربران به استفاده از کیف‌پول‌ الکترونیکی‌اش دانست. در همین راستا آن‌ها خاطر نشان کرده‌اند که به زودی امکانات جدید بیش‌تری نیز در جهت تسهیل فرایند پرداخت به کیف پول همراه کارت و ویجت آن اضافه خواهد شد.
اپلیکیشن پرداخت همراه کارت که اخیراً به بیش از ۲ میلیون نصب فعال در کافه بازار نیز رسیده است، در حال حاضر با بیش از ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار کاربر، در رتبه دوم اپلیکیشن‌های پرداخت کشور قرار دارد و آخرین نسخه آن از طریق وب‌سایت همراه کارت قابل دریافت است.

از طريق
هادی صفاری

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا