بانکبانک و بیمه

بانک توسعه تعاون یکی از بانک‌های پیشتاز در شبکه بانکی است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بانک توسعه تعاون به‌عنوان یکی از بانک‌های پیشتاز شبکه بانکی یاد کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین افتتاح ۳۸۳ طرح تعاونی در حضور معاون اول رئیس‌جمهور اظهار داشت: تعاون از ظرفیت‌های ویژه‌ای برای مردمی سازی و شکوفایی اقتصاد برخوردار است و ضروری است نهادهای ایجادشده در این بخش مورد تقویت واقع شوند.

شریعتمداری از بانک توسعه تعاون به‌عنوان یکی از بانک‌های پیشتاز در عرصه شبکه بانکی یاد کرد و افزود: افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون به میزان ۲۸ هزار میلیارد ریال از برنامه‌های جدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که تلاش می‌شود با عنایت مقامات عالی دولت در سال جاری محقق گردد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: تخصیص بهینه منابع صندوق توسعه ملی به جریانهای تولید و اشتغال‌زایی در بخشهای کشاورزی، صنعت و گردشگری به ارزش ۳۲۷۰۰ میلیارد ریال از طریق بانک توسعه تعاون صورت پذیرفته است و همچنین برنامه اختصاص ۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون با نرخ ترجیحی به تعاونگران در حال اجرا می‌باشد.

شریعتمداری فعالیت‌های انجام‌شده در بخش تعاون را بسیار ارزشمند و ماندگار عنوان نمود و افتتاح ۳۸۳ پروژه تعاونی به ارزش ۳۰۰۵۰ میلیارد ریال را با اشتغال‌زایی ۲۶۶۰۰ شغل ستودنی دانست.

گفتنی است طی مراسم امروز ۳۸۳ طرح به ارزش ۳۰۰۵۰ میلیارد ریال با اشتغال‌زایی ۲۶۶۰۰ نفر با ارتباط ویدئوکنفرانسی با استانداران سراسر کشور افتتاح گردید که برخی از این طرحها با حمایت بانک توسعه تعاون گشایش‌یافته است. همچنین شرکت‌های تعاونی برتر سطح ملی از تسهیلات ده میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون با نرخ ترجیحی بهره‌مند می‌شوند.

در این مراسم کبیری معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون، فتاحی و نجفی اعضای هیات مدیره بانک و مدیران ارشد بخش تعاون و فعالان بخش تعاون و مدیران عامل شرکت‌های تعاونی برتر نیز حضور داشتند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا