بانکبانک و بیمه

ورود به سامانه بانکداری اینترنتی بانک تجارت دو مرحله‌ای شد

بانک تجارت به منظور ارتقای امنیت حساب کاربران سامانه بانکداری اینترنتی ورود به این سامانه را دو مرحله‌ای کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، از این پس کاربران دارای رمز ثابت بانکداری اینترنتی پس از ورود به این سامانه در پایگاه اینترنتی این بانک، با ورود کد ملی، انتخاب گزینه رمز ثابت و رمز خود پس از دریافت پیامک رمز یکبار مصرف آن را در صفحه بعد درج کرده و به صفحه بانکداری اینترنتی وارد می شوند. این رمز ۶۰ ثانیه اعتبار دارد و در صورت عدم استفاده در زمان تعیین شده، باید مجددا نسبت به دریافت رمز اقدام کنند.

کاربران دارای توکن (دستگاه رمز ساز) نیز باید در قسمت ورود رمز بانکداری اینترنتی، گزینه “رمز یکبار مصرف” را انتخاب و با دریافت رمز از توکن وارد صفحه بانکداری اینترنتی شوند.

پیش از این نیز به منظور ارتقای امنیت سامانه بانکداری اینترنتی انجام تراکنش های بانکی با استفاده از رمز یکبار مصرف “pin۲” امکان پذیرشد و کاربران این سامانه برای انجام تراکنش های خود شامل پرداخت قبوض، برداشت از حساب و… بجای رمز دوم ثابت، گزینه دریافت رمز پیامکی را انتخاب تا رمز دوم یکبار مصرف “pin۲” از طریق شماره تلفن همراه برای آن ها ارسال شود.

آن دسته از کاربران این سامانه که شماره تلفن همراه خود را در زمان ثبت نام اعلام نکرده و یا تغییر داده اند، می توانند جهت بروزرسانی اطلاعات به منظور دریافت رمز یکبار مصرف با مراجعه به نزدیک ترین شعبه بانک تجارت شماره تلفن همراه جدید خود را معرفی و تغییر دهند.

این بانک در خبرهای متعددی از کاربران این سامانه خواسته است تا برای ورود به صفحه بانکداری اینترنتی از طریق مراجعه به صفحه اینترنتی بانک  به نشانی www.tejaratbank.ir اقدام کنند.

 بانک تجارت به زودی نیز برای کاربران سامانه بانکداری اینترنتی که در خارج از کشور سکونت دارند امکان دریافت رمز دوم یکبار مصرف را از طریق سامانه “همراز” فراهم می کند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا