بانکبانک و بیمه

شرکت کاشی و سرامیک تندیس ابریشم به بهره برداری رسید

شرکت کاشی و سرامیک تندیس ابریشم به دستور رییس جمهور و با تسهیلات بانک صنعت و معدن از محل منابع صندوق توسعه ملی و منابع داخلی این بانک، روز بیستم شهریورماه سال ۹۹ به بهره برداری رسید.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، شرکت کاشی و سرامیک تندیس ابریشم با ظرفیت اسمی تولید ۱۵ میلیون متر مربع در سال با تسهیلات ثابت ارزی ۲۲ میلیون و ۷۷۱ هزار یورو و ۱۷۵ میلیارد ریال تسهیلات ثابت و ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش این بانک به بهره برداری رسید.

بیژن اسدی معاون نظارت حقوقی و وصول مطالبات بانک صنعت و معدن با اظهار خرسندی از به بهره برداری رسیدن این طرح بزرگ تولید کاشی و سرامیک در استان خراسان رضوی عنوان داشت: با بهره برداری از این واحد تولیدی برای ۵۶۰ نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.

وی بیان داشت: این طرح صنعتی با توجه به احداث در منطقه ویژه اقتصادی سرخس و دستیابی به بازارهای آسیای میانه و کشورهای افغانستان و پاکستان و امکان صادرات محصول به این مناطق، می تواند ارز آوری مناسبی برای کشور به همراه داشته باشد.

اسدی تصریح کرد: با توجه به اینکه کاهش هزینه حمل و بهای تمام شده کالا به دلیل احداث این واحد تولیدی در مبادی خروجی کشور، یک مزیت اقتصادی برای آن به شمار می رود، احداث این واحد در منطقه ویژه اقتصادی سرخس سبب افزایش رقابت پذیری محصولات این واحد صنعتی خواهد شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا