بانکبانک و بیمه

بازدید عضو هیات عامل بانک صنعت ومعدن ازواحدهای تولیدی استان سمنان

عضو هیأت عامل بانک صنعت و معدن به همراه رییس اداره بازاریابی و بانکداری شرکتی این بانک از چندین واحد صنعتی در استان سمنان جهت ارزیابی این طرح های صنعتی و تأمین مالی آنها بازدید نمودند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، عبدالرضا ولی الهی معاونت اعتبارات و راهبری شعب به همراه مهدی صدری ریاست اداره بازاریابی و بانکداری شرکتی روز چهارشنبه نوزدهم شهریورماه در سفر به استان سمنان ، از واحد های تولیدی و صنعتی صنایع رنگسازی پارس اشن، معدنی املاح ایران ، عقاب افشان و فولاد آلیاژی بازدید بعمل آورده و در جریان روند فعالیت این شرکت های صنعتی قرار گرفتند؛ در این بازدید مدیران شرکت های مزبور توضیحاتی در خصوص عملکرد واحدها و طرحهای در حال اجرا و توسعه ای ارائه نمودند.

در این بازدیدها معاونت اعتبارات و راهبری شعب نقطه نظرات خود را در خصوص نحوه تعامل و همکاری با این مشتریان بیان نموده و بر حمایت از بخش تولید کشور در سالی که به نام جهش تولید مزین شده است، تأکید کرد.

همچنین رییس اداره بازاریابی و بانکداری شرکتی در خصوص بانکداری شرکتی مذاکراتی با واحدهای مزبور داشت و به آنان اطمینان داد بانک تلاش خود را در مساعدت به واحدهای صنعتی فعال استان و ارائه خدمات نوین بانکی به آنان به کار می گیرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا