بانکبانک و بیمه

معاون شعب بانک ملی ایران: کارکنان بانک، جهادگران واقعی بخش اقتصاد

معاون شعب بانک ملی ایران با تاسی به شعار سال و همچنین اشاره به نوسانات اقتصادی موجود در کشور، کارکنان بانک را جهادگران واقعی بخش اقتصادی کشور عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب شرق تهران که با حضور حسن مونسان معاون شعب بانک، اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران، محمدرضا صدری رئیس اداره امور شعب شرق تهران، روسای حوزه‌ها و دوایر برگزار شد، عملکرد پنج ماهه این اداره امور در شاخص‌های سودآوری، جذب منابع، مدیریت مصارف و مطالبات و بانکداری مورد بررسی قرار گرفت. 

در این همایش، حسن مونسان گام اول موفقیت در عرصه‌های جهادی و اقتصادی مانند امور بانکی را اعتقاد راسخ به وظیفه و اندیشه متعالی و عشق و ایمان به کار و فعالیت دانست و گفت: بی‌شک این موضوع در تمامی اعصار به ‌صورت سلسله مراتب از مدیران به کارکنان انتقال می‌یابد. گام‌ بعدی آگاهی و دانش، برنامه‌ریزی و در نهایت کنترل انجام امور است و انجام درست و مطلوب امور و وفاداری به جایگاه فعلی باید وظیفه ذاتی هر فرد باشد.

معاون شعب بانک ملی ایران وظیفه اصلی مدیران ارشد را ایجاد پویایی میان کارکنان، تقویت باورها و اعتقادات کارکنان، تغییر نگرش‌های سنتی، فرهنگ‌سازی، آموزش، ایجاد بینش صحیح، آگاهی، بصیرت و ایجاد حساسیت، نشان دادن مسیر درست و در نهایت کمک در راه رسیدن به اهداف عالیه بانک عنوان کرد.

مونسان همچنین عنوان کردن محدودیت‌ها را به عنوان نقطه شکست و عاملی برای عدم دستیابی به موفقیت عنوان و خواستار ارائه صحیح و مناسب محصولات بانک و معرفی مطلوب خدمات به مشتریان شد.

در ادامه این نشست، اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران با اشاره به این که روند مستمر بهبود رتبه اداره امور شعب شرق تهران در سال جاری مرهون برنامه‌ریزی منسجم و تلاش‌های بی‌وقفه همکاران این اداره است، گفت: تلاش‌ خانواده بانک باید در راستای تحقق اهداف عالیه باشد و این مهم، جز با همدلی مجموعه کارکنان صف و ستاد، آموزش مفید و موثر، تجهیز کارکنان به دانش روز بانکداری و تعامل سازنده با مشتریان تاثیرگذار محقق نخواهد شد.

وی ضمن قدردانی از مشتریان اعتباری در ایفای تعهدات بانکی افزود: مشتریان ولی‌ نعمتان بانک‌ها هستند و ارائه خدمات مطلوب مورد نیاز مشتری از اولویت‌های مهم بانک ملی ایران است. محمدرضا صدری، رئیس اداره امور شعب شرق تهران نیز با بیان اینکه تحقق اهداف این اداره امور علیرغم خروج بخش گسترده‌ای از منابع ارزان‌قیمت، بیانگر عزم جدی همکاران برای نیل به اهداف است، گفت: تجدید ساختار اداره امور، تشکیل کارگروه‌ پایش و بهبود مستمر اهداف ابلاغی، تشکیل کارگروه‌های تخصصی شاخص‌های عملکردی، رصد و کنترل روزانه وضعیت شعب و برگزاری جلسات مستمر هفتگی با شعب تابعه از اهم اقدامات انجام شده در این راستا هستند.

مونسان همچنین در نشستی صمیمانه با مشتریان اعتباری این اداره امور به بررسی مسائل و مشکلات پرداخت و هدف از برگزاری این جلسات را افزایش تعاملات سازنده فی‌مابین بانک و فعالان اقتصادی عنوان کرد.

همچنین مشتریان اعتباری نیز که از فعالان بخش اقتصادی تولید و صادرات بودند، خواستار رفع موانع تولید در حدود اختیارات بانک و طبق مقررات شدند. در ادامه بازدید از شعب میدان امام حسین (علیه‌السّلام)، خیابان ری و بانک کارگشایی امیر کبیر و دیدار و گفتگو با همکاران شعب از دیگر برنامه‌های معاون شعب بانک بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا