انرژی

انتخاب کارگاه‌های تبدیل سی‌ان‌جی برای متقاضیان امکان‌پذیر شد

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با افزایش تعداد کارگاه‌های سی‌ان‌جی، امکان تعیین کارگاه تبدیل برای متقاضیان فراهم شده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، حمید قاسمی ده‌چشمه با اشاره به فعال شدن همه کارگاه‌های سی‌ان‌جی در کشور گفت: خوشبختانه کارگاه‌های سی‌ان‌جی در همه نقاط کشور فعال شده و پاسخگوی نیاز متقاضیان ثبت‌نام دوگانه سوز کردن خودروهاست.

وی افزود: در گذشته از طریق سیستم کارگاه‌ها، محل نصب مخزن سی‌ان‌جی به متقاضیان معرفی می‌شد، اما امروز با توجه به فعال شدن تمامی این کارگاه‌ها متقاضیان تبدیل کردن خودرو به سوخت سی‌ان‌جی می‌توانند کارگاه مورد نظر تبدیل خودرو خود را انتخاب کنند.

همچنین بخوانید

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور تأکید کرد: در گذشته به دلیل محدودیت در کارگاه‌های سی‌ان‌جی فقط این امکان وجود داشت که متقاضیان به نزدیک‌ترین کارگاه محل سکونت خود مراجعه کنند.

طبق اعلام وزارت نفت، قاسمی تصریح کرد: متقاضیان باید در سامانه GCR.NIOPDC.IR ثبت‌نام کنند و بعد از  دو هفته از طریق پیامک محل گازسوز کردن خودرو به آنها اعلام می‌شود. توصیه ما این است که افراد به مراکز خدمات فنی معتبر و مجاز برای نصب مخزن سی‌ان‌جی مراجعه کنند.

وی افزود: گازسوز کردن رایگان خودروها به ظرفیت کارگاه‌ها بستگی دارد، اما می‌توان گفت که در هر شرکت، حدود ۱۵ هزار خودرو در ماه تبدیل می‌شود. به عبارت دیگر، هر کدام از هفت کارخانه، امکان تبدیل ۱۵ هزار مخزن را دارند و قصد داریم این ظرفیت را تا پایان سال به ۳۰ هزار مخزن افزایش دهیم.

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: یکی از معضلات قیمت مخزن سی‌ان‌جی، ورق فولاد است که خوشبختانه ۱۰۰ درصد نیاز بازار از داخل کشور تأمین می‌شود و خوشبختانه هم‌اکنون مشکل مخزن نداریم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا