بانکبانک و بیمه

قدردانی دبیر شورای عالی مناطق آزادتجاری از بانک کشاورزی

مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری از همکاری موثر بانک کشاورزی در بهره برداری از مجتمع گلخانه‌ای ۸۰ هکتاری در منطقه آزاد ارس قدردانی کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی،مرتضی بانک صبح روز پنجشنبه بیستم شهریوماه سال جاری در آیین بهره برداری از طرح های سرمایه گذاری در مناطق آزاد ویژه اقتصادی که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور رئیس جمهور، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان در منطقه آزاد ارس (جلفا) افتتاح شد،ضمن تببین راهبردهای دولت تدبیر وامید در مناطق آزاد تجاری برای توسعه تولید و تجارت،از همکاری موثر این بانک تشکر و قدردانی کرد.

براساس این گزارش محسن نریمان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی ارس نیز در سخنان خود با معرفی طرح های سرمایه گذاری این منطقه و ظرفیت های تولیدی و اشتغالزایی این طرح ها، از زحمات کارگزاران به ویژه مدیران بانک کشاورزی که در به ثمر رسیدن این طرح ها همکاری داشتند سپاسگزاری کرد.

همچنین ابراهیمی مجری طرح مجتمع گلخانه‌ای ارس تارلا امیر نیز با اشاره به ظرفیت های تولیدی وصادراتی این مجموعه از مساعدت و همراهی دکتر خاوازی وزیر جهاد کشاورزی،روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی و دیگر مسئولان از جمله مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان آذربایجان شرقی تشکر وقدردانی کرد.

شایان ذکر است این طرح تولیدی،بزرگ ترین پروژه کشت گلخانه ای شیشه ای خاورمیانه به روش هیدروپونیک است که سرمایه گذاری ارزی وریالی مورد نیاز برای این طرح درمجموع ۱۱۰۰۰میلیارد ریال برآورد شده که حدود ۵۰۰۰ میلیارد ریال آن در قالب تسهیلات بانک کشاورزی و از محل اعتبارات بند الف ماده ۱۸ سال های ۹۷و۹۸  تامین اعتبار شده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا