صنعتصنعت، معدن، تجارت

دومین جلسه رفع موانع سازمان‌های توسعه‌ای برگزار شد

دومین جلسه بررسی و رفع موانع سازمان های توسعه‌ای با حضور رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و روسای سازمان‌های توسعه‌ای در ایمیدرو برگزار شد و درباره نقش سازمان‌های توسعه‌ای در توسعه کشور و موانع حقوقی پیش روی سازمان‌های توسعه‌ای تبادل نظر صورت گرفت.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی ، در دومین جلسه رفع موانع سازمان‌های توسعه‌ای که با حضور رئیس هیئت عامل ایمیدرو، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، سرپرست هیئت عامل ایدرو و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد، درباره نقش سازمان‌های توسعه‌ای در توسعه کشور و موانع حقوقی پیش روی سازمان‌های توسعه‌ای تبادل نظر شد.

در این جلسه، عزت الله اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، آمادگی خود را برای رفع موانع پیش روی این سازمان‌ها اعلام کرد.

در ابتدای این جلسه، خداداد غریب‌پور، رئیس هیئت عامل ایمیدرو، گزارشی از فرصت‌های توسعه‌ای بخش معدن و صنایع معدنی و نقش آن در اقتصاد کشور و نیز اقدامات ایمیدرو برای توسعه این بخش و طرح‌های توسعه‌ای در حال اجرا ارائه داد.

جلسه نخستین بررسی و رفع موانع سازمان‌های توسعه‌ای نیز هفته گذشته در محل ساختمان ایدرو برگزار شده بود. این جلسات قرار است تا بررسی کامل موانع پیش روی سازمان‌های توسعه و در نهایت، دستیابی به راهکارهای مناسب برای رفع آن‌ها تداوم یابد.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا