بانکبانک و بیمه

عملکرد بانک توسعه تعاون بیش از ظرفیت یک بانک توسعه‌ای است

عملکرد بانک توسعه تعاون در عرصه خدمات‌رسانی به مشتریان بخش تعاون و بخش خصوصی بیش از ظرفیت یک بانک توسعه‌ای و تخصصی دولتی است.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سعید معادی معاونت امور استان‌ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون که صبح امروز در قالب سفر یک‌روزه به‌اتفاق احمد محمدی مدیر امور شعب و استان‌ها و محمد اسماعیل امیری رئیس اداره کل بازاریابی به استان سمنان سفرکرده بود، در جمع روسای شعب این استان با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: کمبود سرمایه بانک توسعه تعاون طی مدت فعالیت قریب به یازده سال همواره یکی از چالش‌های جدی و مهم در پیش روی این بانک بوده است ولیکن این موضوع مانع از رشد کمی و کیفی عملکرد بانک در شاخص‌های مختلف نشده است.

وی در همین رابطه افزود: رشد قابل‌قبول منابع و مصارف بانک و افزایش توان تسهیلات دهی بانک در قالب پرداخت تسهیلات خرد و مرابحه عمومی تا تسهیلات اعتباری به شرکت‌های متوسط و بزرگ و عاملیت طرح‌های ملی بیانگر این موضوع است.

معادی تلاش مستمر و هدفمند همکاران در سطح استان‌ها و شعب را قابل‌قبول و استمرار این مهم را با رویکرد و کارکرد ارتقاء کمی و کیفی خدمات و محصولات بانک یک ضرورت دانست. وی رضایتمندی مشتریان و جامعه هدف را یک اصل انکارناپذیر در هر کسب‌وکار قلمداد کرد و دراین‌باره گفت: اقدامات و خدماتی که مبتنی بر انتظار مشتریان و کیفیت تنظیم و ارائه نگردد و رضایتمندی را با خود به دنبال نداشته باشد فاقد ارزش و رعایت اصل مشتری مداری است.

معاونت استان‌ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون با تأکید بر اینکه مشتریان و مردم در مواجهه با خدمات و اقدامات هر کسب‌وکار بر اساس ادراک و تحلیل هوشمندانه واکنش‌های مختلف از خود بروز می‌دهند اظهار داشت: کنش و رفتار کارکنان هر واحد اجرایی و خدمات‌رسانی در بانک باید به‌گونه‌ای عمل کند که بواسطه رفتار و خدمات کیفی آنان زمینه اعتماد بین بانک و مشتریان شکل‌گرفته ‌ و تقویت این اعتماد منجر به ادامه و استمرار این ارتباط گردد.

وی توسعه ذهنی و عینی کارکنان و تلاش در آموزش‌های کاربردی، مهارت‌آموزی و بهبود و به‌کارگیری اخلاق و رفتار عمومی و حرفه‌ای را لازمه و مقدمه یک سازمان پویا در جهت کیفی سازی خدمات و مشتری مداری دانست و دراین‌باره گفت: انتظار می‌رود کارکنان این را باور داشته باشند که موفقیت یک سازمان و رشد و اعتلا آن درگرو سرمایه انسانی کارآمد و مؤثر می‌باشد.

وی عملکرد بانک توسعه تعاون استان سمنان را مثبت دانست و دراین‌باره گفت: بازدید از ۷ طرح اقتصادی مربوط به مجموعه کارخانجات هاردستون و انبار تولید لوازم‌خانگی، بازدید از مجموعه تولید شکلات پارمیدا، بازدید از مجموعه کارخانجات شرکت هدیش سبز پارسه تولیدکننده لوازم‌خانگی و تلویزیون، بازدید از شرکت تولیدی‌ام دی اف ژیوار، بازدید از مجموعه عقاب افشان تولیدکننده اتوبوس و اسکانیا، بازدید از مجموعه کلزان تولیدکننده کلر و مواد ضدعفونی

کننده و بازدید از شرکت پارمیدار تولیدکننده نوار دور درب و پنجره به‌عنوان نمونه‌های اقتصادی فعال استان، نویدبخش شرایط خوب و فعال بودن این بنگاه‌های اقتصادی و اثربخش می‌باشند که تسهیلات اعتباری بانک را از محل عاملیت طرح‌های ملی و منابع داخلی دریافت کرده‌اند مضاف بر اینکه در بازدید از این مجموعه فعالان اقتصادی مشخص گردید که بانک در هدایت صحیح منابع و پرداخت تسهیلات اعتباری هدفمند بااعتبار سنجی و نیازسنجی دقیق و لحاظ نمودن اهلیت مشتریان و مدیریت بر ریسک بوده است.

گفتنی است، در این سفر علیرضا اکبری و معاونین این استان ضمن همراهی در بازدید از طرح‌های اقتصادی از تعدادی از شعب این استان ازجمله شعبه گرمسار و شعبه مرکزی و شعبه ولی‌عصر سمنان بازدید به عمل آوردند

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا