ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

تغییر تاریخ برگزاری هشتمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور/تمدید مهلت ثبت‌نام

عکس دریافتی است.
تاریخ برگزاری بزرگترین رقابت نخبگان برنامه نویسی تلفن همراه کشور تغییر کرد. این رویداد که پیشتر قرار بود در تاریخ ۱۰ الی ۱۲ مهر ماه برگزار شود، ۱۲ تا ۱۴ مهر سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش آرمان اقتصادی،  هشتمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور توسط دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری، سازمان نظام صنفی رایانه، سازمان فناوری اطلاعات ایران و به تاریخ ۱۲ الی ۱۴ مهر ماه سال ۱۳۹۹ به صورت حضوری و در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

ثبت نام در این مسابقات تا پایان شهریور ماه تمدید شده است.

همچنین بخوانید

این رویداد معتبرترین و با سابقه‌ترین مسابقه در حوزه برنامه نویسی تلفن همراه کشور است که از سال ۱۳۹۰ تا کنون هفت دوره این مسابقات در سطح کشور برگزار شده و تیم‌های برنامه‌نویسی متعددی را وارد بازار کار کرده است. در این مسابقات تیم‌های برنامه‌نویسی ۴۸ ساعت فرصت دارند تا نسخه اولیه یک برنامه تلفن همراه در حوزه‌های مشخص شده توسط کمیته ارتباط با صنعت مسابقه را به تیم داوری تحویل دهند. در کل این مدت تیم‌ها در محل برگزاری رویداد قرنطینه هستند و تیم‌های داوری و مشاور به صورت کامل بر نحوه عملکرد تیم‌ها نظارت می‌کنند. در انتها نیز تیم‌های برتر با نظر داوران به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد و فرصت دارند تا مجددا برنامه خود را برای داوران ارائه دهند.

از جمله اهداف برگزاری این رویداد، ایجاد فرصت لذت بردن در فرایندی که ترکیبی جذاب از آموزش و تجاری سازی و خلاقیت است، آموزش رفتارهای صحیح اجتماعی- اقتصادی در حوزه کسب وکارهای نو، لذت حل مساله به شیوه ­های گوناگون در فرآیندی خلاقانه، پرورش ایده‌های خلاقانه در حوزه برنامه نویسی موبایل، توجه به رغبت‌ها و علایق متفاوت دانشجویان و شناسایی توانمندی­‌ها و هدایت استعدادها در حوزه برنامه نویسی است.

اهداف توسعه‌ای این مسابقات،  گسترش و ترویج خدمات ارزش افزوده موبایل با رویکرد برنامه ­های کاربردی و بازی در حوزه تلفن همراه، تقویت وجدان کار، انضباط اجتماعی و کارآفرینی، حمایت از تولید ملی به عنوان یک فعالیت فرهنگی در برابر نمونه­ های خارجی و گسترش فرهنگ مصرف ایران،  ایجاد مسابقات سرگرمی­های علمی آموزشی در کشور با رویکرد ایجاد کسب و کارهای کوچک،  ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس در دانشجویان و  تقویت هویت ملی و فرهنگی با تاکید بر توانایی­‌های علمی داخلی است.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور به شماره های ۶۶۰۸۳۰۱۵-۶ ۲۱(۹۸+) و ۶۶۰۲۸۹۶۳-۵ ۲۱(۹۸+)  تماس بگیرید.

  انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا