انرژی

حسین‌زاده: غیزانیه فارس را دریابید

نماینده لارستان در مجلس با انتقاد از وضعیت آب شرب استان فارس گفت که مسئولان غیزانیه فارس را دریابند، آب شرب نیست و نیترات آن هم بالاست.

به گزارش آرمان اقتصادی، حسین حسین‌زاده در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) در تذکری به رئیس جمهور و وزیر نیرو با انتقاد از وضعیت آب شرب در حوزه انتخابیه‌اش گفت: غیزانیه فارس را دریابید. ما آب نداریم. نیترات آب بالاست. شهر بیرم و علی‌آباد تبدیل به شهر وعده‌های پوچ و قول و قرارهای بی‌سرانجام شده است.

وی با نشان دادن نمونه آب مصرفی مردم در شهرستان‌های حوزه انتخابیه‌اش افزود: آیا از درد بیش از ده‌ها بیمار مبتلا به سرطان گوارشی، دیالیزی و کلیوی اطلاع دارید؟ آیا از هزینه‌های سنگین تهیه آب شرب در آشفته بازار کرونا خبر دارید؟ مردم صبور بیرم تاوان چه چیزی را پس می‌دهند؟ آن‌ها انتظار دارند که مسئولان به فریادشان برسد.

نماینده مردم لارستان در مجلس تأمین آب شرب را از ابتدایی ترین خواسته‌های مردم دانست و گفت: آقای رئیسی در سفر به استان چهارمحال بختیاری به وزیر نیرو گفت که در کنار افتتاحیه‌ها فعال کردن شورای عالی آب کلید زده شود. اتفاقی که نه تنها نیفتاده که بیش از ۱۳ سال از انتقال آب شرب به بیرم می‌گذرد. هیچ کسی هم پاسخگو نیست. وضعیت ما بدتر از غیزانیه خوزستان است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا