صنعتصنعت، معدن، تجارت

انضباط مالی، فرایند محوری و شفافیت در فعالیت های شرکت های وابسته ایدرو

مجمع عمومی  سالانه  شرکت مدیریت طرح های صنعتی  ( IPMI  ) به ریاست معاون وزیر و سرپرست ایدرو  و اعضای هیئت مدیره و  مدیران این شرکت برگزار شد.

همچنین بخوانید

معاون وزیر و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در  این نشست مجمع عمومی سالانه  شرکت  مدیریت طرح های صنعتی  بر  انضباط مالی، فرایند محوری و شفافیت در فعالیت های شرکت های وابسته و تابعه ایدرو تاکید کرد .

امیر بیات نگاه به فرصت آفرینی در شرایط تحریم ها را ضرورتی انکار ناپذیر برشمرد و بر حمایت  سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از مدیران قاطع ، صالح و شجاع تاکید کرد. وی در عین حال افزود : برخی اوقات در صورتهای مالی و مجامع شرکتها به ایراداتی بر می خوریم که متاثر از تصمیمات مدیریتی سالها قبل تر هست از این رو مدیران تا زمانیکه آثار تصمیمات آنان جاری هست دارای مسولیت مستمر هستند و باید پاسخگوی عملکرد خود و زیرمجموعه باشند چرا که تبعات تصمیمات مدیریتی محصور به زمان اتخاذ نخواهد بود.
در این جلسه،  محمد جواد شمس رئیس هیأت مدیره شرکت IPMI  گزارشی  از اقدامات انجام شده در سال منتهی به اسفند ۱۳۹۸ ارائه وتوضیحات لازم در خصوص موارد طرح شده از سوی سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت از سوی هیات مدیره و مدیران ارائه گردید .

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا