امور زیربناییراه و ساختمان

بهره‌برداری از سه پروژه بیمارستانی با دستور رئیس‌جمهوری/ ۴بیمارستان دیگر بزودی بهره‌بردای می‌شوند

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:سه پروژه بیمارستانی در استان‌های گیلان، مازندران و کردستان با دستور رئیس جمهوری بصورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

همچنین بخوانید

به گزارش ایلنا، محمدجعفر علیزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی، در حاشیه مراسم بهره برداری از بیمارستان های تالش، بهشهر و سقز گفت: با بهره برداری از این سه بیمارستان با ۵۱ هزار مترمربع زیربنا ۶۹۰ تخت به مجموع تخت های درمانی کشور اضافه شد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی افزود: برای ساخت بیمارستان های ۲۳۱ تختخوابی تالش، ۲۲۴ تختخوابی بهشهر و ۲۳۵ تختخوابی سقز در مجموع ۲۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

علیزداه با اشاره به بهره برداری بیمارستان ۲۳۷ تختخوابی بروجن در تیرماه گذشته با ۱۷ هزار و ۲۰۰ متر مربع زیربنا از برنامه سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی برای تکمیل و تحویل ۱۴ پروژه بیمارستانی به وزارت بهداشت تا پایان دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت:افزون بر چهار بیمارستان بروجن، تالش، بهشهر و سقز که به بهره برداری رسیده اند،  بیمارستان های ۲۲۲ تختخوابی سراوان، ۱۳۲ تختخوابی لنگرود، ۱۴۹ تختخوابی  زرند و ۱۵۴ تختخوابی تویسرکان تحویل وزارت بهداشت داده شده است و در مراحل نهایی تجهیز هستند.

معاون  وزیر راه و شهرسازی تأکیدکرد:تلاش می کنیم ۶ پروژه بیمارستانی باقی مانده نیز در موعد مقرر آماده تحویل و تجهیز شوند.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا