بانکبانک و بیمه

در مجمع عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چه گذشت؟

پشتیبانی سهامداران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مهر تاییدی بر توفیقات این بانک است و سهامداران قدردان تلاش‌های مدیران و کارکنان این بانک هستند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران، مجمع عمومی سالانه این بانک روز یکشنبه ۳۰ شهریور برگزار شد. در این جلسه هیئت مدیره بانک مهر ایران گزارش عملکرد سال ۱۳۹۸ را ارائه کردند و در ادامه اعضای هیئت رئیسه و سایر نمایندگان سهامداران نظرات خود را ابراز کردند. در ادامه مهم‌ترین اظهارات رئیس مجمع را می‌خوانید.

سید فرید موسوی، عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران و رئیس مجمع گفت: اقدامات شایسته بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مرهمی بر آلام جامعه است. هم کسانی که به‌صورت قرض‌الحسنه سپرده‌گذاری می‌کنند و هم افرادی که سازوکار ادای این وظیفه را فراهم می‌کنند، قطعاً مورد عنایت الهی واقع خواهند شد. به مجموعه بانک مهر ایران اعم از مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و تک‌تک مدیران و کارکنان این بانک برای دستاوردهایشان تبریک عرض می‌کنم و برای همه تلاش‌هایتان در سال گذشته خسته نباشید می‌گویم.

موسوی اظهار کرد: پشتیبانی سهامداران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مهر تأییدی بر توفیقات این بانک است و سهامداران قدردان تلاش‌های مدیران و کارکنان این بانک هستند. سال جاری نسبت به سال ۱۳۹۸ سخت‌تر است، ولی من یقین دارم خلاقیت، تجربه و دانش شما باعث می‌شود کارنامه درخشان‌تری نسبت به سال ۱۳۹۸ ارائه دهید. امیدوارم در کنار یکدیگر بتوانیم مسئولیت مهمی را که بر دوش داریم، به‌درستی ایفا کنیم و برگ زرینی به افتخارات شبکه بانکی اضافه کنیم.

وی همچنین گفت: بابت صورت‌های مالی مناسبی که ارائه شد، سپاسگزارم. همچنین در حوزه مسئولیت اجتماعی، توسعه بانکداری الکترونیکی و افزایش مشتریان بانک اقدامات خوبی انجام شده است. وضعیت مناسب مطالبات غیرجاری، افزایش ۱۳۵درصدی سود و افزایش ۷۷درصدی درآمدهای عملیاتی نیز بیانگر تلاش‌های مدیران و کارکنان بانک مهر ایران است که آن را قدر می‌دانم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا