بانکبانک و بیمه

گرامیداشت چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس در بانک توسعه تعاون

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در مراسم چهلمین سالگرد آغاز حماسه دفاع مقدس در ساختمان میرداماد این بانک اظهار داشت: حماسه دفاع مقدس بر پایه رهبری هوشمندانه و با تدابیر و رشادت‌های رزمندگان شکل گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون،‌ حجت الله مهدیان افزود: باگذشت چهل سال از حماسه دفاع مقدس، ابعاد جدیدی از این حماسه باشکوه و ماندگار نمایان می‌شود و یاد رشادت‌های تلاشگران این عرصه گرامی داشته می‌شود.

مهدیان خاطرنشان کرد: دفاع مقدس علاوه بر دفاع از خاک و موجودیت کشور، دفاع از اندیشه ناب اسلامی نیز بود و در سال کنونی با هم‌افزایی ارکان فرهنگی موجود در بانک توسعه تعاون، به نحو ویژه‌ای یادبود این واقعه بزرگ در حال انجام می‌باشد.

مهدیان با اشاره به حضور رزمندگان عزیز دفاع مقدس در میان کادر پرسنلی بانک گفت: از افتخارات بانک توسعه تعاون، حضور رزمندگان سرفرازی است که در سنین پایین به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و هم‌اکنون نیز به‌عنوان کارمند بانک توسعه تعاون در خدمت‌رسانی به عموم مردم مشغول هستند.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون بابیان تدابیر و عملکرد واحدهای فرهنگی بانک همچنین افزود: پایگاه بسیج بانک عملکرد شایسته‌ای نشان داده و بر پایه برنامه‌های منظم، اثربخشی و کارآمدی ویژه‌ای بروز داده است.

گفتنی است در این جلسه از تعدادی از همکاران ستادی رزمنده و ایثارگر بانک در حضور حجت اله مهدیان مدیرعامل، سید باقر فتاحی رئیس هیات مدیره، عباس نجفی و امیر هوشنگ عصارزاده اعضای هیات مدیره بانک تجلیل به عمل آمد. همچنین مطابق برنامه سازمان‌دهی شده، تجلیل از همکاران ستادی رزمنده و ایثارگر بانک در کلیه استان‌ها برگزار شد و این برنامه‌ها به‌صورت ویدئوکنفرانس در مرکز مراسم و کلیه استان‌ها قابل‌مشاهده بود.

در ادامه جلسه نیز طی ارتباط ویدئوکنفرانسی از خانواده معزز همکاران درگذشته بانک، مرحوم عبدالجلیل مختومی استان گلستان و مرحوم توحید جهانبخش از استان آذربایجان غربی تجلیل به عمل آمد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا