اقتصاد کلان

سالن ورزشی ۶۰۰۰ نفری کرمانشاه باید تا پایان سال افتتاح شود

ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان برنامه و بودجه از کمک اعتباری به سالن ورزشی شش هزار نفری کرمانشاه به شرط افتتاح آن تا تا پایان امسال خبر داد.

دکتر محمد باقر نوبخت امروز (۳ مهر) از پروژه سالن شش هزار نفری دهکده المپیک کرمانشاه بازدید و در جریان روند ساخت این پروژه قرار گرفت.

نوبخت ازاین پروژه به عنوان یکی از پروژه های مهم و اولویت دار استان یادکرد و افزود: تلاش میکنیم تا این پروژه هرچه سریعتر به بهره برداری برسد. 

همچنین بخوانید

وی افزود: اعتبارات مورد نیاز به شرط تکمیل آن تا پایان سال تامین خواهد شد.

حبیب الله وفایی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه نیز در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی این پروژه گفت: سرعت کار پروژه طی یکی دو سال اخیر بسیار خوب شده و تلاش داریم با تزریق اعتبارات این پروژه هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

وی افزود: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تزریق ۳۵ میلیارد تومان اعتبار باقی مانده پروژه را مشروط به تکمیل آن تا پایان سال کرده اند.

وفایی تصریح کرد: این پروژه امسال پنج میلیارد تومان بودجه دارد و از محل اعتبارات ارزش افزوده ۱۰ میلیارد تومان دیگر در نظر گرفته شده و در صورت تکمیل تا پایان سال ۲۰میلیارد تومان دیگر به آن اختصاص می یابد.

وفایی تصریح کرد: چنانچه کارهای پروژه در چند جبهه انجام شده و تا نوروز پیش رو به بهره برداری برسد، این اعتبار تزریق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از اتمام کامل پروژه و بهره برداری آن ۱۵ میلیارد تومان مطالبات باقی مانده آن نیز پرداخت می شود.

وفایی با اشاره به شروع پروژه در سال ۱۳۹۱ گفت : این پروژه از پروژه‌های مهم عمرانی استان است و بسیار پیگیر هستیم تا هرچه سریعتر به بهره برداری رسیده و ورزشکاران و ورزش دوستان بتوانند از آن استفاده کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: این پروژه چندمنظوره بوده و برای رشته های ورزشی مختلف کاربرد دارد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا